کد خبر : 163959
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 جولای 2021 - 23:59

برترین های مسابقات سه گانه کشور در شهرستان شبستر معرفی شدند

برترین های مسابقات سه گانه کشور در شهرستان شبستر معرفی شدند

برترین های مسابقات سه گانه قهرمانی مردان کشور در صوفیان شهرستان شبستر مشخص شدند.

به گزارش شبستر خبر، مسابقات آکواتلون (دو، شنا، دو) قهرمانی مردان کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان صبح امروز در سد امند شهرستان شبستر برگزار شد و در بخش انفرادی رده نوجوانان محمدامین یزدانی از اصفهان با زمان ۲۱:۲۴ ثانیه قهرمان شد، نوید ربیعی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۲۲:۲۷ در رده دوم قرار گرفت و مبین عبدالهی از استان میزبان با زمان ۲۲:۳۷ به مقام سوم دست یافت.

در بخش تیمی این رده تیم آذربایجان شرقی با مجموع زمان ۱:۱۰:۲۵ اول شد و استان های زنجان و اصفهان به ترتیب با زمان ۱:۱۱:۵۶ و ۱:۱۲:۲۳ در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نونهالان نیز علی اصغر کشاورزیان از اصفهان با زمان ۱۵:۰۶ قهرمان شد، صدرا ابراهیمی از آذربایحان شرقی با زمان ۱۵:۳۵ به مقام دوم رسید و کاوه میرزایی از کردستان با زمان ۱۵:۵۲ در رده سوم ایستاد.

در بخش تیمی رده نونهالان، تیم اصفهان با ثبت زمان مجموع ۴۸:۴۹ صاحب عنوان قهرمانی شد و استان های آذربایجان شرقی و زنجان نیز به ترتیب با زمان ۴۹:۰۹ و ۵۴:۳۴ به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات انفرادی ترای‌اتلون مسافت استاندارد قهرمانی مردان کشور و مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور هم صبح امروز در محل سد امند شهرستان شبستر برگزار شد.

در این رقابت تماشایی و مهیج که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید ورزشکاران ابتدا مسیر یک و نیم کیلومتری را در سد امند شنا کردند و پس از ۴۰ کیلومتر رکابزنی، ۱۰ کیلومتر دویدند که در پایان علی رضوانی ملی پوش کشورمان موفق شد در رقابتی نفس گیر با امین سقایی ملی پوش دیگر کشور به مقام قهرمانی دست یافت، رضوانی برای دستیابی به این عنوان زمان ۲:۰۱:۴۲ را به ثبت رساند. پس از وی امین سقایی با زمان ۲:۰۲:۰۱ دوم شد و محمدحسین طیبی نیز با زمان ۲:۰۲:۲۴ در رده سوم قرار گرفت.
بدین ترتیب ملی پوشان ترای‌اتلون کشور هر سه سکوی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در رقابت دانشجویان کشور این مسابقات نیز سکوهای بخش قهرمانی کشور تکرار شد و علی رضوانی از دانشگاه صنعتی شاهرود، امین سقایی از دانشگاه پیام نور شهر کرد و محمدحسین طیبی از دانشگاه پیام نور رباط کریم به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در مسابقات آکواتلون و ترای‌اتلون قهرمانی مردان کشور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.