کد خبر : 163931
تاریخ انتشار : شنبه 3 جولای 2021 - 21:09

مدیر شیلات اذربایجان شرقی خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و دانشگاه آزاد شبستر در حوزه شیلات

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و دانشگاه آزاد شبستر در حوزه شیلات

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و کاربردی این مدیریت با دانشگاه آزاد شبستر خبر داد.

به گزارش شبستر خبر،  قاسم جعفروند در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و برخورداری از رشته‌های مرتبط با شیلات گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه‌، عملیاتی‌کردن فعالیت‌های دانشگاهی و ارتقای همکاری‌های دانشگاه با صنعت و کشاورزی است.

وی افزود: با توجه به اینکه کشورمان جایگاه خوبی در تولید محصولات شیلات دارد اجرای برنامه‌های آموزشی و انجام پروژه‌های پژوهشی در این زمینه، نیاز استمرار این جایگاه است و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر به دلیل برخورداری از رشته‌های دامپزشکی و توانمندی بالای اعضای هیئت‌ علمی، می‌تواند همکاری خوبی در این زمینه داشته و موجب ارتقای هرچه بیشتر فعالیتهای مرتبط با شیلات در سطح استان باشد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: به ‌منظور توسعه مصرف محصولات شیلات در استان آذربایجان‌ شرقی، وزارت جهادکشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا کرده تا سرانه مصرف محصولات شیلات در کشور افزایش یابد.

جعفروند خاطرنشان شد: به دلیل برخورداری از اقلیم خوب، ظرفیت شهرستان شبستر برای پرورش ماهیان زینتی بسیار بالا بوده و اداره شیلات استان برای همکاری در این زمینه آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.