کد خبر : 163926
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 21:07

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر خبرداد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت جوانان در اداره ارشاد شبستر

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت جوانان در اداره ارشاد شبستر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر گفت: کلاس های آموزشی هنری ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان در اداره ارشاد این شهرستان برگزار می شود.

ابوالفضل الهوردیان در گفتگو با خبرنگار شبستر خبر اظهار داشت: کلاس های آموزشی در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در سه ماهه تابستان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود : این برنامه با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری و موسسات قرآنی در راستای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۰ کلاسهای آموزشی در شته های قرآنی ، طراحی و نقاشی ، خوشنویسی ، عکاسی ، خبرنگاری و بازیگری با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار می گردد. علاقه مندان جهت ثبت نام میتوانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: زمان برگزاری این کلاسها در طول ایام تابستان جهت پر کردن اوقات فراغت تابستان برای رده های سنی ( نوجوانان ، جوانان ، بزرگسال

الهوردیان در ادامه از برگزاری کلاس های خوشنویسی در این شهرستان خبر داد و گفت: ایمن کلاسها توسط اساتید مجرب با مدرک ممتاز و فوق ممتاز خواهد بود . و به هنرجویان در صورت قبولی در آزمون مدرک انجمن خوشنویسان ایران اعطا خواهد گردید.

وی گفت: علاقه مندان جهت هماهنگی و ثبت نام می توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر و یا دفتر انجمن خوشنویسی واقع در مقبره شیخ محمود شبستری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.