کد خبر : 163924
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 10:25

مدیر آموزش و پرورش شبسترخبر داد:

اجرای طرح” هر دانش‌آموز یک مهارت در مدارس” شهرستان شبستر

اجرای طرح” هر دانش‌آموز یک مهارت در مدارس” شهرستان شبستر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر از اجرای طرح مهارت آموزی هر دانش آموز یک مهارت در مدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبستر خبر، ابوالفضل اکرمی در دومین جلسه هماهنگی غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان، هدف اصلی برنامه های اوقات فراغت را، رشد و شکوفایی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان و تقویت هویت ملی، مذهبی و اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه فعالیتهای تابستانی امسال با شعار « هر دانش آموز یک مهارت » از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۶ هفته ادامه خواهد داشت تأکید کرد: جهت تحقق شعار سال از تمامی ظرفیتهای درون و برون سازمانی باید استفاده گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: محورهای برنامه های اوقات فراغت بر اساس محورهای ۶ گانه سند تحول بنیادین برنامه ریزی شده است و برگزاری کلاسها هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: آموزش و پرورش شبستر در جهت همکاری و هماهنگی با سایر ارگان‌ها در برگزاری برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان آمادگی خود را اعلام داشته و از هرگونه اقدامی که بتواند دانش‌آموزان منطقه را به نقطه هدف برساند و ایشان را در زمینه‌های مختلف توانمند کند، دریغ نخواهد کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شبستر هم بیان کرد: برنامه کلاس‌ها رسماَ از تاریخ ۱۵ تیرماه آغاز خواهد شد و فعالیت‌های تابستانه در رشته های مختلف در پایگاههای مشخص شده در سطح منطقه اجرا خواهد شد

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.