کد خبر : 163918
تاریخ انتشار : شنبه 26 ژوئن 2021 - 16:35

راستی: سه قوه همفکر شدند/ مسئولان بهانه‌ای برای حل مشکلات نداشته باشند

راستی: سه قوه همفکر شدند/ مسئولان بهانه‌ای برای حل مشکلات نداشته باشند

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال گذشته ۳۸ انتخابات برگزار کرده و این نشانه مردم سالاری دینی است، گفت: قوای سه گانه در ایران متحد، هم فکر و بدون اندکی اختلاف شده‌اند، باید بهترین عملکرد را در حل مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی اظهار داشت: خدا را شاکریم که میزان مشارکت مردم در این انتخابات از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیشتر بود. امام خمینی (ره) جمله‌ای دارند که به نظرم حجت را در مورد مردم ایران تمام کرده است. ایشان می‌فرمایند مردم ما بهتر از مردم زمان پیامبر(ص) و امام اول شیعیان(ع) هستند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: این انتخابات نشان داد که مردم هنوز پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. جمهوری اسلامی ایران، تا به حال ۳۸ انتخابات برگزار کرده است. هیچ کجای دنیا نمی‌توانید کشوری را پیدا کنید که در عرض ۴۲ سال ۳۸ بار انتخابات برگزار کند. این اتفاق، مصداق بارز مردم سالاری دینی است.

نماینده مردم شبستر در مجلس یازدهم، افزود: تمام ارکان قدرت در ایران از آراء مردم ناشی می‌شود. اگر در همین انتخابات هر نماینده فکر و عقیده‌ای رأی می‌آورد، ریاست جمهوری به او تعلق می‌گرفت. آقایان همتی و مهرعلیزاده به عنوان نماینده اصلاح طلبان هر فعالیتی که خواستند، انجام دادند. فعالیت‌هایی که در بسیاری از کشورهای دموکراتیک اتفاق نمی‌افتد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت دولت سیزدهم اظهار کرد: ان شاءالله دولت جهادی ِجوانِ حزب‌اللهیِ متخصص با همکاری قوه مققنه گره مشکلات مردم را باز کند. الان مسئولان هیچ بهانه‌ای ندارند. سه قوه در ایران متحد، هم فکر و بدون اندکی اختلاف شده‌اند بنابراین باید بهترین عملکرد را در حل مشکلات مردم داشته باشند.

راستی گفت: ایران کشوری است که از نظر ثروت مردمی در دنیا پنجم است. معتقدیم که مشکلات مدیریتی بوده و امیدوارم در اسرع وقت مشکلات مردم حل و فصل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.