کد خبر : 163915
تاریخ انتشار : شنبه 26 ژوئن 2021 - 16:32

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

امور شورایی در سیس و کوزه کنان متوقف نمی‌شود

امور شورایی در سیس و کوزه کنان متوقف نمی‌شود

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: امور شورایی در شهرها و روستاهایی که در آن‌ها انتخابات برگزار نشد و فاقد شورا هستند، متوقف نمی‌شود.

به گزارش شبستر خبر، مرتضی محمدزاده اظهار داشت: در ۲ شهر «سیس» و «کوزه کنان» شهرستان شبستر و حدود ۷۰ روستای استان، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برگزار نشد.

وی اظهار کرد: علت برگزار نشدن انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها و روستاها به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در موقع ثبت نام یا از حد نصاب افتادن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده به خاطر انصراف تعدادی از داوطلبان پس از اتمام زمان ثبت نام است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون در روستاهای فاقد شورا، شورای بخش به عنوان جانشین شورای روستا و در شهرهای فاقد شورا نیز استاندار به عنوان جانشین شورای شهر، مسوولیت امور شورایی آن ها را بر عهده می گیرد.

محمدزاده با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان روز جمعه ۲۸ خرداد در سلامت کامل برگزار شد، ادامه داد: داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای استان که به فرآیند انتخابات معترض هستند، می توانند تا ۲ روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، شکایت خود را برای رسیدگی به هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ارایه کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.