کد خبر : 163877
تاریخ انتشار : شنبه 19 ژوئن 2021 - 23:22

فرماندار شبسترخبرداد:

مشارکت ۵۱درصدی مردم شهرستان شبستر در انتخابات ۱۴۰۰

مشارکت ۵۱درصدی مردم شهرستان شبستر در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان شبستر گفت: تعداد آراء ماخوذه در شهرستان شبستر در انتخابات ریاست جمهوری ۵۲۱۶۱ رای که بر اساس آمار واجدین شرایط، میزان مشارکت در شهرستان شبستر ۵۱ درصد می باشد.

به گزارش شبستر خبر، حسین عبداللهی در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از مردم فرهیخته و شریف شهرستان بابت خلق حماسه حضور، از کلیه عوامل اجرایی انتخابات، اعضای شورای تامین شهرستان، عوامل انتظامی و امنیتی، بخشداران سه گانه، هیات بازرسی، هیات نظارت و شورای نگهبان و همچنین شهرداران یازده گانه بابت همکاری با کمال افتخار در برگزاری انتخابات در شرایط خاص کرونایی قدردانی کرد و با تشریح آمار انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شبستر  اظهار داشت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شبستر ۵۱ درصد بود.

فرماندار شبستر افزود: از مجموع آراء صحیح شهرستان به ترتیب سید ابراهیم رئیسی ۲۷۷۷۱ رای ، عبدالناصر همتی ۷۰۸۸ رای ، محسن رضایی ۵۹۴۸ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۷۸۱ رای داشتند.

عبداللهی گفت: از ۱۱ شهر شهرستان شبستر، تعداد ۹ شهر و از ۷۳ روستا، تعداد ۶۱ روستا حائز برگزاری انتخابات شوراها بودند که شهرهای کوزه کنان و سیس و ۱۲ روستا در سه بخش شهرستان بدلیل انصراف تعدادی از نامزدها فاقد حدنصاب لازم برای برگزاری انتخابات بودند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.