کد خبر : 163869
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 ژوئن 2021 - 23:07

شبستر خبر گزارش می دهد:

شهرستان شبستر آماده برگزاری مهمترین رویداد سیاسی ۱۴۰۰/ مردم آماده خلق حماسه

شهرستان شبستر آماده برگزاری مهمترین رویداد سیاسی ۱۴۰۰/ مردم آماده خلق حماسه

مردم شهرستان شبستر آماده می‌شوند تا در شعب اخذ رای حضور یابند و رئیس جمهور و اعضای پارلمان محلی را برگزینند.

به گزارش شبستر خبر، شهرستان شبستر آماده برای برگزاری انتخاباتی پرشور است. انتخاباتی که مردم علی‌رغم همه سختی‌ها و نارضایتی‌های اقتصادی به عشق سرزمین و براساس توصیه و سفارش شهدای وطن در زمینه حفظ انقلاب در آن مشارکت خواهند داشت.

مردم ما به خوبی بر این نکته واقف هستند که رئیس جمهور به واسطه اختیاراتی که در ابعاد مختلف چون تخصیص بودجه، انتخاب وزرا، سیاست خارجی و روابط بین‌الملل و … دارد نقش مهمی در رشد و توسعه کشور ایفا می‌کند و از طرف دیگر انتخابات اعضای شورای شهر به عنوان مدیران شهری نیز از جنبه دیگر مهم است.

بنابرین نمی‌توان بی‌تفاوت نسبت به این انتخابات بود و باید با مشورت، تفکر و تأمل در برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری هم مشارکت پرشور داشته باشیم و همه فرد اصلحی را انتخاب کنیم.

این انتخابات با همه انتخابات‌های گذشته یک تفاوت فاحش و روشن دارد و آن برگزاری در شرایط شیوع کرونا است که الزامات خاص خود را می‌طلبد.

همه اقشار، گروه‌ها، اصناف و طیف‌های مختلف سیاسی شهرستان شبستر با صدور اطلاعیه و فراخوان‌های گوناگون مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

معتمدان، ریش سفیدان طوایف و روحانیون، علما و ائمه جمعه، دانشجویان و طلاب و دیگر اقشار شهرستان با حضور بیانیه‌هایی در فضای مجازی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

آنها در پیام‌های خود تأکید کردند که مشارکت سبب خنثی کردن توطئه دشمنان و کمک به توسعه بیش از پیش کشور شده و می‌تواند با روی کار آمدن دولت کارآمد و انقلابی مشکلات اقتصادی را حل کند.

همچنین شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم وجود دارد و آنها بیان می‌کنند که علیرغم مشکلات پای نظام خود ایستاده‌اند.

مردم این شهرستان که در طول یک هفته زمان رسمی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی و پیش‌تر، در تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تلاش کردند تا با معرفی افراد مورد نظر خود، شور و اشتیاق انتخابات را در سطح منطقه ایجاد کنند، آماده‌اند که در روز ۲۸ خرداد، این شور و نشاط را پای صندوق‌های رأی آورده و با حضوری باشکوه، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

تمام امکانات لازم از جمله ،تدارکاتی و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی، تجهیزات لازم ، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و هماهنگی‌های لازم برای تعیین محل های اخذ رای انجام شده و همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و سالم در این شهرستان مهیا است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.