کد خبر : 163677
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آوریل 2021 - 16:12

مدیر آموزش و پرورش شبستر:

فرهنگیان پیشرو در مشارکت انتخاباتی هستند

فرهنگیان پیشرو در مشارکت انتخاباتی هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر، فرهنگیان را پیشرو در مشارکت انتخاباتی عنوان کرد.

به گزارش شبستر خبر، معلمان به عنوان مهمترین قشر فرهنگی و فرهنگ‌ساز جامعه همیشه در عرصه‌های مختلف مدنی، اجتماعی و سیاسی به عنوان پیشروترین و اثرگذارترین قشر حاضر در صحنه بوده‌اند که انتخابات در کنار دیگر تحولات و رویدادهای مهم کشور یکی از این عرصه‌هاست.

در هر دوره از برگزاری انتخابات در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات ریاست‌ جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری، فرهنگیان هم در زمینه اجرا، نظارت و بازرسی و هم در عرصه مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رای همیشه اثر پررنگ و پرنمود از خود به جا گذاشته‌اند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا نیز عرصه‌ دیگر از نقش‌آفرینی و مشارکت فعال فرهنگیان شهرستان شبستر است.

ابوالفضل اکرمی در گفتگو با شبستر خبر اظهار داشت:در حوزه مشارکت مردم در انتخابات فرهنگیان به نسبت سایر اقشار حضور پررنگ‌تری دارند.

وی افزود:فرهنگیان به عنوان پیشتازان و طلایه‌داران مشارکت‌های اجتماعی، مدنی و سیاسی در برهه‌های مختلف همواره نقش و اثرگذاری خود را ثابت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر علت مشارکت و حضور پررنگ فرهنگیان در پای صندوق‌های رای را نیز جایگاه والای این قشر در جامعه و سابقه حضور آنان در عرصه‌های مختلف انقلاب دانست.

اکرمی گفت: فرهنگیان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و عرصه‌های تعیین کننده دیگر جزو اقشار تاثیرگذار بوده‌اند.

گفتنی است انتخابات ۱۴۰۰ شامل چهار انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.