کد خبر : 163675
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آوریل 2021 - 15:49

رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر:

جامعه ورزش شهرستان شبستر حضور پررنگ در انتخابات خواهند داشت

جامعه ورزش شهرستان شبستر حضور پررنگ در انتخابات خواهند داشت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر گفت: تمامی مربیان، داوران، باشگاهداران، اعضای هیات‌ها و ورزشکاران فهیم بار دیگر همدوش با مردم و مسوولان حضور پررنگ در انتخابات خواهند داشت.

حسن دهقان در گفتگو با خبرنگار شبستر خبر، با اشاره به ضرورت حضور پررنگ جامعه ورزش در انتخابات خردادماه اظهار داشت: تمامی مربیان، داوران، باشگاهداران، اعضای هیات‌ها و ورزشکاران فهیم بار دیگر همدوش با مردم و مسوولان با حضور حماسی و حداکثری در انتخابات خردادماه آمادگی خود را در کمک به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

وی افزود:حضور ورزشکاران به عنوان الگوهای جامعه در انتخابات بسیار مهم بوده و باعث می شود که دشمنان به مرز و بوم این مملکت تعدی نکنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:همه وظیفه داریم که دیگران را برای مشارکت و حضور در این عرصه مهم تشویق و ترغیب کنیم و هیچ کس نباید نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد زیرا مهم‌ترین اصل انتخابات ابتدا حضور پر شور مردم و سپس انتخاب اصلح است.

دهقان در پایان انتخابات را حق مردم برای تعیین سرنوشت آینده خود دانست و از آحاد ملت درخواست کرد به افرادی رای دهند که دلسوز مردم باشند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.