کد خبر : 163671
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آوریل 2021 - 15:36

توصیه های انتخاباتی امام جمعه صوفیان

توصیه های انتخاباتی امام جمعه صوفیان

امام جمعه صوفیان با بیان اینکه در انتخاب افراد شایسته کاملأ باید آگاهانه عمل کنیم گفت:حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.

حجت الاسلام حسن مرسلی در گفتگو با شبستر خبر اظهار داشت:شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی و یک حق قانونی، عقلی برای همه مردم ایران است و باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان است.

امام جمعه صوفیان ابراز کرد: انتخاب افراد شایسته، مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم می‌کند و بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، دولت جوان و حزب اللهی علاج تمام مشکلات کشور است..

مرسلی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا انتخابات را بی رونق کنند و به همین دلیل یا برگزارکنندگان را به مهندسی انتخابات و یا شورای نگهبان را متهم می‌کنند، یا تلاش دارند با القای بی اثر بودن رأی مردم در بهبود اوضاع، مردم را دلسرد کنند.

وی بابیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی وظیفه شرعی، ملی و انسانی است، افزود: مشارکت در واقع نمونه‌ای از مردم‌سالاری دینی است که باید موردتوجه قرار گیرد زیرا دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند.

امام جمعه صوفیان در پایان بر لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را با توجه به حساسیت آن تأکید کرد و گفت: مسئولان زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرده و  تعرفه های اخذ رای را پیش بینی کنند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.