کد خبر : 163656
تاریخ انتشار : شنبه 10 آوریل 2021 - 12:22

انتقاد نماینده شبستر از عملکرد دولت در مدیریت کرونا/عدم مدیریت سبب اوج گرفتن کرونا شد

انتقاد نماینده شبستر از عملکرد دولت در مدیریت کرونا/عدم مدیریت سبب اوج گرفتن کرونا شد

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عملکرد دولت در خصوص مدیریت وضعیت کرونا در کشور و در ایام نوروز گفت:عدم مدیریت سبب اوج گرفتن کرونا شد

جعفر راستی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا بعد از تعطیلات نوروز اظهار داشت: دولت می بایست همچون نوروز سال گذشته محدودیت های کرونایی را اعمال می کرد.

وی افزود: اگر دولت  محدودیت  های لازم را اعمال می کرد وضعیت کرونایی کشور  به این شکل نبود  و شاهد آمار های چند رقمی نبودیم، پس عدم مدیریت دولت سبب اوج گرفتن بیماری کرونا شد.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد دولت در خصوص مدیریت وضعیت کرونا در کشور و در ایام نوروز تصریح کرد: قبل از نوروز کرونا در کشور به‌طور نسبی کنترل و تعداد شهرهای قرمز کاهش پیدا کرده بود ولی با بی‌تدبیری در نوروز  هم اکنون تعداد شهرهای قرمز افزایش زیادی داشته است.

راستی تصریح کرد: مردم هم تا حدودی مقصر هستند چراکه  وقتی مسئولان بهداشت و درمان درخواست می کنند مردم به سفر نروند ولی حرف این عزیزان شنیده نشد و با برقراری مسافرتها، خریدهای نوروزی، وضعیت بازار و دید و بازدیدها آمار مرگ و میر کرونا چند رقمی شد.

وی در پایان گفت: همکاری و همراهی مردم نیز نقش مهمی در مدیریت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد به بیماری را دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.