کد خبر : 163555
تاریخ انتشار : جمعه 5 مارس 2021 - 14:55

انتقاد شدید امام جمعه شبستر از وضعیت جاده شبستر-تسوج

انتقاد شدید امام جمعه شبستر از وضعیت جاده شبستر-تسوج

امام جمعه شهرستان شبستر از وضعیت جاده شبستر تسوج انتقاد کرد و گفت: این جاده مهم ترین مطالبه مردم بوده امیدواریم هر چه سریع تر با کمک نماینده مجلس و دیگر مسئولین،این موضوع حل شود.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام کیانی در خطبه های امروز نماز جمعه شبستر اظهار داشت: اگر قدر نعمت ها را ندانیم از دست می دهیم و بر اساس آیات قرآن کریم کفران نعمت مجازات دارد.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج ابراهیم همت افزود: شیوه امام کاظم نفوذ در دستگاه طاغوت بود قدری از زندان به زندان منتقل کردند و در خفقان قرار گرفتند.

کیانی همچنین به هفته نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بر ماست تا در این ایام شادی خود را با دیگر هموطنان‌مان تقسیم کنیم و مستضعفان و نیازمندان را دریابیم.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال متفاوت است و کرونا باعث شده خیلی ها کارشان را از دست داده اند و از عموم مردم و خیرین تقاضا دارم عنایت و توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شبستر با انتقاد شدید از وضعیت جاده شبستر-تسوج ابراز کرد:این پروژه از سال ۸۵ کلید خورد که دوبانده شود از مسئولین، نمایندگان ادوار گذشته سوال می کنم چرا به این پروزه توجه نکرده اند؟

وی در پایان گفت: این جاده مهم ترین مطالبه مردم بوده امیدواریم هر چه سریع تر با کمک نماینده مجلس و دیگر مسئولین،این موضوع حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.