کد خبر : 163538
تاریخ انتشار : جمعه 26 فوریه 2021 - 21:38

امام جمعه شهرستان شبستر:

رهنمودهای رهبری راهبرد قطعی ایران در برجام است

رهنمودهای رهبری راهبرد قطعی ایران در برجام است

امام جمعه شهرستان شبستر گفت: هیچ گونه عقب نشینی در برجام نخواهیم داشت و رهنمودهای رهبری راهبرد قطعی ایران در برجام است.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام کیانی در خطبه های امروز نماز جمعه شبستر اظهار داشت: ۸ اسفند سال روز تشکیل امور تربیتی مصادف است با تربیت اسلامی  و در جامعه باید کارهایی صورت گیرد که تا تربیت اسلامی جایگاه خود را پیدا کند.

وی افزود: در این خصوص چند شاخصه وجود دارد که اولی عدالت اسلام و توسعه اقتصادی بوده و بخش دوم  نیز مربوط به تنظیم امورات جامعه است.

امام جمعه شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: اگر در جامعه خانواده ها از توان معیشت و زندگی و تامین نیاز خانواده برخوردار باشند جامعه نیز به تربیت اسلامی روی خواهند آورد.

کیانی به سالروز وفات حضرت زینب (س) نیز اشاره کرد و گفت: حضرت زینب در مدت عمر خود با شهادت برادر تنها به نام او آب نوشید و برای امام حسین اشک ریخت.

وی با اشاره به هفته احسان تصریح کرد: خداوند متعال امر فرمودند که آنچه که در اختیار شما بندگان قرار دادم انفاق کنید احسان دهید و به فکر مستمندان باشید
که حقا مومنان واقعی کسانی هستند که انفاق می کنند.

امام جمعه شبستر ابراز کرد: در تهیه کمک جهیزیه به فکر نوعروسان باشیم که این روزها در تهیه جهیزیه عاجز هستند و با مراکز نیکو کاری و کمیته امداد همکاری کنید.

کیانی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: دو نوع ادبیات گفتگو وجود دارد که ادبیات قاطعانه است که مقام معظم رهبری فرمودند که باید تحریم ها برداشته شود و هیچ گونه عقب نشینی در برجام نخواهیم داشت. و رهنمودهای رهبری راهبرد قطعی ایران در برجام است.

وی خطیب خطبه های نماز جمعه با اشاره به برجام و ادعاهای آمریکا گفتند دو نوع ادبیات گفتگو وجود دارد که ادبیات قاطعانه است که مقام معظم رهبری فرمودند که باید تحریم ها برداشته شود و هیچ گونه عقب نشینی در برجام نخواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: دومین ادبیات، ادبیات شجاعانه است که مقام معظم رهبری با شجاعت تمام فرمودند که اسرائیل عددی نیست که مارا تهدید نماید و اگر کوچکترین حرکتی نماید حتما پاسخ آن را خواهد دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.