کد خبر : 163457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فوریه 2021 - 11:50

شبستر خبر گزارش می دهد:

خلق حماسه ای متفاوت با رژه خودرویی در خیابان های شبستر

خلق حماسه ای متفاوت با رژه خودرویی در خیابان های شبستر

آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا با رژه موتورسواران و خودرو‌ها صبح امروز در شهرستان شبستر برگزار شد.

به گزارش شبسترخبر، هر سال ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه روز ۲۲ بهمن یادآورآگاهی ها، ایمان ها، ازجان گذشتگی ها وحماسه  بزرگ ملت غیورایران اسلامی با الهام ازمکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبرشجاع و مقتدر درمقابل طاغوت وحامیان آن است.

استکبار جهانی ازبدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است نظام ما را دربخش های فرهنگی، سیاسی واقتصادی با چالش ومشکلات سختی مواجه کند اما در سایه بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است به اهداف شومش که ریشه در خوی قدرت طلبی اش دردنیا دارد، دست پیدا کند.

چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به دلیل شرایط کرونایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و مردم شهرستان شبستر با خلق حماسه‌ای متفاوت در شرایط کرونایی یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

مردم شبستر امسال حتی در سخت‌ترین شرایط کرونایی، با حضور خود در قالب رژه خودرویی نشان دادند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

“شعار مرگ بر آمریکا”،”مرگ بر اسراییل” و فریاد “الله اکبر” از داخل خودروها شنیده می شد و تصاویر امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دستان مردم انقلابی چشم نوازی می‌کرد.

شبستری ها امروز هم گام با سایر هموطنان حماسه‌ای متفاوت را در متفاوت ترین ۲۲ بهمن قرن خلق کردند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حمل شعارهای انقلابی و دست‌نوشته‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

در دیگر شهرهای شهرستان شبستر نیز آیین‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  با اجرای برنامه‌های متنوع و رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است و سال گذشته با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» دهه فجر را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/ب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.