کد خبر : 163451
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فوریه 2021 - 8:17

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی معادله های سیاسی دنیا را برهم زد

انقلاب اسلامی معادله های سیاسی دنیا را برهم زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی معادله های سیاسی دنیا را برهم زد و به همین خاطر مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفت.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی  در یادواره شهدای عملیات والفجر۸ در سپاه شبستر اظهار داشت:  عبور از رودخانه اروند در عملیات والفجر ۸ یکی از شگردهای سخت و پیچیده به لحاظ حفظ اسرار نظامی بود که رزمندگان اسلام در مقابل شنودهای اطلاعاتی و امکانات وسیع استکبار جهانی از این رودخانه عبور کنند.

وی افزود: استقامت و پایداری در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی و روحیه توکل بر خدا و معنویت همچنان نظام جمهوری اسلامی را درگذر از بحران های متعدد و پیچیده یاری داده است و این در حقیقت رمز موفقیت و پیروزی ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا اضافه کرد: دفاع مقدس در حقیقت معنای ما می توانیم را برای همیشه در طول تاریخ جاودانه ساخت  و آنچه در ادبیات دفاع مقدس زمینه پیروزی های درخشان را فراهم آورد روحیه اخلاص و خدا باوری و تعبد و تکلیف مداری رزمندگان اسلام بود.

 حجت الاسلام سرایی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مشکل اساسی آمریکا با ایران همچنان باقی است و امروز بزرگترین مشکل آمریکا با ایران مسأله رژیم جعلی صهیونیستی است و آمریکا درصدد است تا مانع مقاومت ایران دربرابر رژیم جعلی صهیونیستی شود تا مقامات ایرانی به صورت رسمی از موضع خود علیه اسرائیل عدول کنند.

وی بیان کرد: یکی از دیگر اهداف سران استکبار جهانی به ویژه آمریکایی ها، فرسایش انقلاب است که با وجود جوانان بسیجی وهمیشه در صحنه به این هدف خود نیز نخواهند رسید.

حجت السلام سرایی با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی با تفکر بسیجی بارور شده است، افزود: ایران اسلامی در۴۰ سال گذشته همواره پله‌های ترقی راطی کرده و همین امر نیز موجب دشمنی آمریکایی ها با کشورمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا، سپاه را عامل اصلی امنیت منطقه دانست و ادامه داد: این نیروی قدرتمند به عنوان بازوی با اقتدار رهبر فرزانه انقلاب، توطئه های آمریکا و ایادی مستکبرش رادر نطفه خفه کرده است.

حجت الاسلام سرایی افزود: یکی از سیاست های خطرناک استکبارجهانی ایجاد درگیری در دنیای اسلام و اتحاد سازی و مهار رقیب است که این توطئه نیز به برکت تفکر مقاومت در کشورهای اسلامی بویژه در لبنان و سوریه عراق نقش برآب شده و خون سرداران جبهه مقاومت بویژه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی سرچشمه رویش ها و زایش های فرهنگ مقاومت در دنیای اسلام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معادله های سیاسی دنیا را برهم زد و به همین خاطر مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفت، افزود: ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران همواره پایبند آرمان های انقلاب اسلامی بوده اند که با توجه به این امر، دشمنی آمریکایی ها با کشورمان طبیعی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.