کد خبر : 163419
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 فوریه 2021 - 15:42

آل هاشم در شبستر:

برکات انقلاب اسلامی تنها محدود به ایران نیست

برکات انقلاب اسلامی تنها محدود به ایران نیست

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح دنیا صادر شده است و فرهنگ ایثار، مقاومت، ایستادی در برابر استکبار، ایستادگی در برابر صهینوسیم بین‌الملل که این به برکت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبسترخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: از نخستین روزهای پیروزی  انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی بر علیه نظام اسلامی ایجاده شده است تا جلوی صدور فرهنگ انقلاب اسلامی گرفته شود.

وی افزود: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در  سطح دنیا صادر شده است و فرهنگ ایثار، مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار، ایستادگی در برابر صهیونیسم بین الملل که این به برکت  صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت مرور برکات انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف خاطر نشان کرد: به عنوان مثال در حوزه نظامی در اوایل انقلاب، حتی اوایل جنگ تحمیلی گلوله جنگی برای تیراندازی کمبود داشتیم ولی امروز به جایی رسیده‌ایم که  از نظر مقررات دولت اسلامی مشکلی نباشد می‌توانیم تجهیزات نظامی را صادر کنیم.

آل‌هاشم ابراز کرد: امروزه اگر دشمنان از جمهوری اسلامی ایران وحشت دارند به برکت اقتدار نیروهای مسلح است تجهیزاتی که خودمان تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی در اوایل انقلاب این گونه نبودیم ولی امروز به برکت تلاش سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی،  با همکاری قوه قضاییه امروزه شاهد هستیم که در قلب دشمن ، قلب کشورهای بیگانه سوژه‌های مورد نظر را شناسایی کرده با ترفندهای ویژه به داخل کشور برمی‌گردانند.

وی با اشاره به رویش های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: جوانان امروز با نقش آفرینی در جبهه های نبرد مبارزه با داعش ثابت کردند که بزرگ شده همان مکتبی هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و جنگ ۸ ساله را مدیریت کردند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: این امتیازی که انقلاب اسلامی ایران دارد نسبت به انقلاب‌های دیگر دنیا خیلی برتر است ، اگر به عمر ۲۰ سال انقلاب کبیر فرانسه را بررسی کنیم چه دستاوردهایی داشه است،

آل‌هاشم یادآور شد: معمولاً انقلاب‌هایی که صورت گرفته است در دنیا یا به خاطر خاک بوده یا به خاطر کودتای نظامی بوده است که مردم از کودتا حمایت کرده است نه اینکه خودشان انقلاب کنند. ولی انقلاب اسلامی ایران به این شکل نیست و با این عظمت خود موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.