کد خبر : 163250
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2021 - 15:11

امام جمعه تسوج:

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

امام جمعه تسوج گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

به گزارش شبسترخبر،حجت الاسلام ابراهیم بجانی در خطبه های امروز نماز جمعه تسوج با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه روز پیوند امت با ولایت است.

وی افزود: راه حل تمامی مشکلات موجود مان این است که بصیرتی که مدنظر بزرگان بوده و در آیات و روایات آمده است را درک نماییم و توجه کنیم که بصیرت مقوله و کلمه جدیدی نیست ، بلکه ریشه قرآنی دارد.

امام جمعه بخش تسوج با تاکید بر اهمیت داشتن بصیرت عنوان کرد: نقطه مشترک بصیرت داشتن در آیات و روایات این است که انسان خود را تزکیه نفس کرده و بصیرت را درک نماید.

بجانی با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:راه سردار حاج قاسم راه درست بوده و اگر می خواهیم با راه راست حرکت کنیم باید راه حاج قاسم را برویم.

امام جمعه تسوج تاکید کرد :اگر وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را نگاه کنیم سراسر آن تبعیت از ولایت است و باید به وصیت نامه سردار شهید توجه کنیم .

خطیب جمعه تسوج با تقدیر از همکاری ارگان ها و ادارات در خصوص درج نکته های مهم وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر تسوج عنوان کرد:جملات سردار بزرگوار در وصیت نامه شان باید مدنظرمان قرار گیرد.

وی اضافه کرد :وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی، هشداربه تمام سیاسیون است که اگر ذره ای از راه ولایت دور بیفتند در مسیر شیطان قرار گرفته اند.

امام جمعه بخش تسوج با اشاره به بخشی از اقدامات تاثیر گذار و مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد :مهم ترین کارهای شهید سلیمانی خنثی کردن نقشه های دشمنان بود و آمریکا در هرجا توطئه برنامه ریزی کرده بود حاج قاسم خنثی کرد.

بجانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد :شهید سلیمانی با همکاری همرزمانش حکومت داعش را از بین برده و مقاومت را زنده نگه داشت و باید این شهید بزرگوار به عنوان الگو در جامعه مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.