کد خبر : 163243
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2020 - 10:18

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» الگوی مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان است

شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» الگوی مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر گفت:شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» الگوی مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان است

حجت الاسلام محمدزاده در گفت و گو با شبستر خبر با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود.

وی افزود:بزرگداشت یاد و نام سردار مقاومت، ادای دینی به مجاهدت‌های خالصانه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای جبهه مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی با وجود قرار گرفتن در بالاترین درجه نظامی و داشتن عالی‌ترین نشان نیروهای نظامی ایران، خود را سرباز وطن می‌دانست.

محمدزاده عنوان کرد: ولایت‌پذیری و تبعیت از مقام معظم رهبری برای استمرار انقلاب اسلامی لازم بوده و یکی از ویژگی‌های اصلی مکتب سردار سلیمانی ولایت‌مداری بود بنابراین ملت ایران نیز باید حد فاصل خود با معاند را تشخیص داده و ولایت‌پذیر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر با بیان اینکه سردار سلیمانی یک معلم برای بشریت بود بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی انسانی بزرگوار بود و یاس و ناامیدی در زندگی ایشان جایی نداشت چون درس‌آموخته مکتب اهل بیت(ع) بود.

وی در پایان بار دیگر یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و سردار مهدی المهندس و‌ همراهانشان را گرامی داشت و گفت:همانطور که دوستداران شهید ابومهندس در عراق همواره در کنار نام این شهید از سردار شهید سلیمانی نیز نام می‌برند، رسانه های ما نیز در کنار یاد و نام شهید سلیمانی، نام شهید ابومهندس را نیز ذکر کنند.

انتهای پیام/ب

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.