کد خبر : 163231
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 دسامبر 2020 - 18:21

امام جمعه صوفیان:

هدف دشمنان از وقایع ۸۸ ایجاد شکاف میان مردم و ولایت فقیه بود

هدف دشمنان از وقایع ۸۸ ایجاد شکاف میان مردم و ولایت فقیه بود

امما جمعه صوفیان گفت: مهم ترین اهداف دشمن از ایجاد فتنه تقابل مردم با نظام و ولایت فقیه بود.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام حسن مرسلی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: عدم بصیرت در زمان بحران به خیلی انسانها ضربه زده است و بصیرت به دست نمی آید مگر با تقوای الهی و تقویت ایمان به خداوند متعال، یاد خدا و داشتن شاخص‌ها در زمان حساس و بحرانی.

وی افزود: مهم ترین شاخص ما شاخص غدیر و ولایت است و خداوند متعال باابلاغ پیامی به پیامبراکرم «صلی الله علیه و آله و سلم» بزرگترین شاخص شناخت حق از باطل را وجود مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام قرار دادند.

امام جمعه صوفیان در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و آگاه به زمان بودن ازبزرگترین شاخصه‌های شناخت حق از باطل است و نجات در بحران ها و فتنه هاست.

مرسلی ابراز کرد: مهم ترین اهداف دشمن از ایجاد فتنه تقابل مردم با نظام و ولایت فقیه بود کاستن از حدود و اختیارات رهبری  و می خواستند در فتنه ۸۸ سپاه و ارتش را منحل کنند و یک ارگان دفاعی قرار دهند چرا که سپاه از زمان تاسیس محکمترین ضربات را به منافقین داخلی و خارجی ودشمنان قسم خورده وارد کرده است.

وی گفت: برنامه بعدی فتنه گران برداشتن شورای نگهبان بود که میخواستند به بدون هیچ فیلتری به مجلس راه یابد و نتیجه همه اینها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه صوفیان تصریح کرد: اسناد و مدارک موجود نشان می دهد که از ۲۰ سال قبل طراحان فتنه وطراحی و برنامه ریزی می کردند و کسانی که ۲۰ سال خانه نشین بودند و ویکباره پایه عرصه سیاست نهادن نشان داد که آمده بودند تا ضربه به نظام جمهوری اسلامی ،رهبری نظام و ایجاد تنش در جامعه راه بیندازند واین کار رادر فتنه ۸۸ کردندوبه آبرو و حیثیت داخلی و بین المللی نظام ضربه زدند.

وی افزود: بیش از ۶۰ موسسه خارجی بنیاد انیشتن ،مرکز سابان، بنیاد جامع باز سوروس و… همه اینها از جمله طراحان فتنه ۸۸ بودند.

وی گفت: از زمانی که جریان فتنه در روز قدس سال ۸۸ودر ۱۳ آبان با تعطیل کردن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و اقدام به سر دادن شعارهای انحرافی هتک حرمت به بزرگترین مقدسات مردم ایران کردن و به امام راحل در ۱۶ آذر، قلب ملت را به درد آوردند،مردم از این فتنه گران اعلام برائت کردند.

امام جمعه صوفیان تصریح کرد: وقتی جسارت به عزاداران امام حسین علیه السلام و هتک حرمت عاشورا و خیمه‌های اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را انجام دادند دیگر صبر مردم لبریز شد.

وی ادامه داد: مردم انقلاب کرده که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند باحضورخود در حماسه ۹ دی، فتنه ،فتنه گران را خاموش کردند و میتوان گفت که خیمه انقلاب را دوباره برپا نمودند.

مرسلی گفت: بزرگترین جنایتی که فتنه گران بر مردم روا داشتن ضربه زدن به آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین الملل و ایجاد شکاف وتنش دربین اقشار مختلف مردم بود وطن فروشان که به سنای آمریکا نامه نوشتند تا تحریم‌ها را تشدید کنند و الان با گروگان گیری معیشت مردم همان کار را ادامه می‌دهند.

امام جمعه صوفیان گفت: ضربه دیگری که فتنه گران به نظام زدن این فرصت را به دشمن دادند که بتواند نکات ضعف را شناسایی کنند فهمیدند که کسانی که از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند و ۷۰ درصد جامعه را این اقشار تشکیل می دهند لذا برنامه ریزی کرده اند تا بتوانند با گرانی و تورّم و با گروگان گرفتن معیشت مردم فتنه دیگری ایجاد کنند.

وی افزود: مگر این همه گرانی و تورم کار دشمن است مقام معظم رهبری راه را نشان می دهد ولی کسانی که برخلاف همان راه حرکت می کنند همان فتنه‌گران سال ۸۸ هستند.

مرسلی ابراز کرد: حصر خانگی سران فتنه،کمال رأفت اسلامی با این فتنه گران بوده واین که به یک کشوربیش از ۸۰میلیون نفری توهین کردند ،دشمنش را جری تر کردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.