کد خبر : 163222
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دسامبر 2020 - 14:58

مدیر آموزش و پرورش شبستر:

نهضت سوادآموزی از برکات انقلاب اسلامی است

نهضت سوادآموزی از برکات انقلاب اسلامی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر با اشاره به اهمیت نهضت سوادآموزی در کشور گفت: نهضت سوادآموزی  یکی از برکات انقلاب اسلامی و از آثار با برکت امام خمینی (ره) است.

به گزارش شبستر خبر، ابوالفضل اکرمی ظهر امروز در بازدید از مرکز یادگیری ولیعصر (عج) شبستر با تبریک هفته نهضت سوادآموزی، آموزش و سواد را زیربنای توسعه کشور دانست و  اظهار کرد: درهیچ کشوری توسعه مطلوب اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه مسائل دانش آموزی،  یعنی آموختن دانش ویادگیری تا مقطع دانشگاه تداوم پیدا کند و پایه و اساس توسعه هرکشوری به میزان سواد آموزی آن بستگی دارد.
وی افزود: هر جامعه ای برای پیشرفت در زمینه های مختلف نیازمند ارتقای زیرساخت های فرهنگی از جمله سطح سواد مردم است، بنابراین برای ریشه کن شدن بیسوادی در جامعه نیازمند فرهنگ سازی مناسب هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور ما تشکیل نهاد سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) در ۷ دی ماه سال ۱۳۵۸ ، اقدامی ستودنی و یک حرکت انقلابی بود که منجر به ترویج و گسترش علم، دانش و آگاهی مردم و ریشه کنی بیسوادی در کشور شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت نهضت سوادآموزی در کشور تصریح کرد: نهضت سوادآموزی  یکی از برکات انقلاب اسلامی و از آثار با برکت امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.