کد خبر : 163211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دسامبر 2020 - 15:01

انتقاد فرماندار شبستر از عدم اجرای مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان

انتقاد فرماندار شبستر از عدم اجرای مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان

فرماندار شهرستان شبستر از عدم اجرای مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش شبستر خبر، حسین عبدالهی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان ضمن انتقاد از عدم اجرای مصوبات جلسات گذشته کارگروه اظهار کرد: اعضا کارگروه بر اساس شرح وظایف سازمانی بایستی اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود را در این جلسات گزارش و راهکار پیشنهادی ارائه کنند.

وی گفت: انتظار می رود روسای دستگاههای مرتبط با اقدامات خود هدف دشمن مبنی بر تغییر هویت فرهنگی جوانان را ناکام گذاشته و برنامه ریزی مدونی داشته باشند.

فرماندار شبستر تاکید کرد: ادارات آموزش و پرورش، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی در مباحث استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای کارهای فرهنگی و اجتماعی اقدامات شایسته ای انجام دهند.

وی با قدردانی از مشارکتهای اجتماعی و همدلی آحاد مردم و خیرین منطقه در بحث کمکهای مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر گفت: رزمایش مواسات و کمکهای مومنانه موج عظیمی از همدلی برای کمک به افراد آسیب پذیر جامعه ایجاد کرد که استمرار این کمکها قطعا می تواند در بلند مدت به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک کنند.

عبداللهی ضمن تاکید بر فعال سازی کمیته های کارشناسی ذیل کارگروه اجتماعی و فرهنگی گفت: استفاده از صاحب نظران و اساتید دانشگاه در مباحث اجتماعی و فرهنگی باید با جدیت پیگیری شود.

فرماندار شهرستان شبستر گفت: همچنین با توجه به وجود ۷ دانشگاه در شهرستان و ظرفیتهای اساتید آنها، به ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی در مباحث تخصصی برای کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.