کد خبر : 163127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دسامبر 2020 - 22:18

به همت بسیج دانشجوئی:

نشست روز دانشجو در شبستر برگزار شد+تصاویر

نشست روز دانشجو در شبستر برگزار شد+تصاویر
به همت بسیج دانشجویی شهرستان شبستر نشستی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعدادی از دانشجویان بسیجی در دفتر بسیج دانشجویی شبستر برگزار شد .‌

به گزارش شبسترخبر،دکتر غلامرضا کاظمی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شهرستان شبستر در این نشست با تقدیر از فعالیت های بسیج دانشجویی و برگزاری این نشست گفت:۱۶ آذر هر سال یادآور شهادت ۳ دانشجوی شهید است که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران به شهادت رسیده و با ایستادگی خود و برای رسیدن به آرمان خودشان خون شان را نثار کردند .
وی افزود :آزادی و علم دو روی سکه هستند اگر می خواهیم استقلال مان را حفظ کنیم حتما باید در سنگر علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر افزود :انتظار از دانشجویان این است که در سنگر علم تلاش و فعالیت کنند و اگر می بینیم دانشمندان مان را ترور می کنند این نشان از این است که دشمنان از علم مان می ترسند .
وی ادامه داد دانشگاه ها باید پویا باشند و در مسیر علم و آگاهی جامعه گام بردارند و دانشجو به عنوان نماد مطالبه گری و صدای رسای جامعه است .
کاظمی زاده با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام تصریح کرد:اگر تاریخ را مطالعه کنیم سابقه بدعهدی آمریکا بیشتر است و برجام نیز یکی از این بدعهدی هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با تاکید بر توجه به منابع داخل کشور اضافه کرد:به جای اینکه دیدمان به سمت بیرون باشد باید به داخل کشور توجه کرده و در حل مشکلات تلاش کنیم .

وی ادامه داد:در بحث کرونا جامعه خیز برداشت که نیازهای بهداشتی جامعه را فراهم کند و
در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برخی تجهیزات اتوکلاو و ولتیلاتور که قبلا وارد می شد توسط اساتید دانشگاه طراحی و ساخته شد و این نشان می دهد در مشکلات می توان برخی استعدادها را شکوفا کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:ضربه ای که از دشمنان داخلی می خوریم سنگین تر است و نتیجه این ضربه ها در بحث معیشت و اقتصاد مردم دیده می شود
مهدی عسگرپور مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر نیز در این نشست با تبریک روز دانشجو گفت :دانشجو چشم بینا و صدای رسای حق طلبی و مطالبه گری در جامعه بوده و مطالبه گری شفاف و بدون تعارف بسیج دانشجویی به شناسایی آسیب‌ها کمک می‌کند.

وی ابراز کرد: مهم ترین رسالت دانشجویان علم آموزی و آگاهی سیاسی بوده و دانشجو باید مطالبه گر و آرمانگرا باشد و دستاورد بزرگ روز دانشجو، مطالبه‌گری می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر با اشاره به شکل‌گیری و فعالیت هسته های تخصصی مسئله محور جهادی در این شهرستان عنوان کرد: شکل‌گیری چنین هسته‌هایی به حل و برطرف کردن مشکلات سرعت خواهد بخشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علی اصغر محمودی یکشنبه , 13 دسامبر 2020 - 21:11

درسه تخته وایت برد زیبا نیست، ولی بقیه مسئولین یاد بگیرن بی خودی بنر و کاغذ و جوهر حرام نکنند.