کد خبر : 163119
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دسامبر 2020 - 19:39

امام جمعه شهرستان شبستر:

شیخ محمد خیابانی افتخار بزرگ شهرستان شبستر است/ اقدامات شیخ خیابانی مقدمه ای برای ظهور انقلاب اسلامی ایران بود

شیخ محمد خیابانی افتخار بزرگ شهرستان شبستر است/ اقدامات شیخ خیابانی مقدمه ای برای ظهور انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه شهرستان شبستر گفت:شیخ محمد خیابانی افتخار بزرگ شهرستان شبستر بوده و اقدامات شیخ خیابانی مقدمه ای برای ظهور انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام یونس کیانی در سومین جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شهید شیخ محمد خیابانی با گرامی داشتن یاد و خاطر شهید خیابانی اظهار داشت: شیخ محمد خیابانی افتخار بزرگ مردم آذربایجان به ویژه مردم شبستر و خامنه است.

امام جمعه شبستر ادامه داد: شهرستان شبستر و خامنه همواره مهد ادب و فرهنگ و خاستگاه بزرگمردانی همچون شیخ محمد خیابانی است و بدون شک مردم این دیار در هر چه بهتر برگزار شدن این همایش همکاری  خواهند داشت و امیدواریم توفیق معرفی این فرد والا مقام را به نحو احسنت داشته باشیم.

دبیر همایش شیخ محمد خیابانی در شهرستان شبستر افزود: شیخ محمد خیابانی به عنوان عالم و مرجع دینی و شخصیتی جامع در بسیاری از زمینه های علمی در نقش مرزبان در حفظ و صیانت ارزش های دینی و ملی خود در مقابله با دشمنان خارجی و استبداد به خوبی ایستاد و جانفشانی کرد.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: اقدامات شیخ خیابانی مقدمه ای برای ظهور انقلاب اسلامی ایران بود و نشان داد یک عالم دینی در عالم سیاست و برای حفظ منافع مردم و سرزمین خود و ایستادگی در مقابل دشمنان دین و کشور می تواند رهبری جامعه را بر عهده گیرد.

وی با تاکید بر این‌که شیخ خیابانی در طول مبارزات خود همواره بر این باور بود که‌ باید دست اجنبی ها و بیگانگان را از اداره کشور قطع کرد و اجازه نداد اجنبی ها با اداره کشور و گرفتن مسئولیت ها در ادارات مختلف در آن زمان به سیاست؛ اخلاق و مذهب کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.