کد خبر : 163102
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دسامبر 2020 - 16:40

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر:

بسیج دانشجویی شبستر با رویکرد مسئله محوری در حل مشکلات شهرستان نقش آفرینی می کند/دستاورد بزرگ روز دانشجو، مطالبه‌گری است

بسیج دانشجویی شبستر با رویکرد مسئله محوری در حل مشکلات شهرستان نقش آفرینی می کند/دستاورد بزرگ روز دانشجو، مطالبه‌گری است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر گفت:بسیج دانشجویی شبستر با رویکرد مسئله محوری در حل مشکلات شهرستان نقش آفرینی می کند.

مهدی عسگر پور در گفتگو با شبسترخبر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر فرصتی برای بازخوانی مواضع بسیج دانشجویی است.

وی افزود: دانشجو چشم بینا و صدای رسای حق طلبی و مطالبه گری در جامعه بوده و مطالبه گری شفاف و بدون تعارف بسیج دانشجویی به شناسایی آسیب‌ها کمک می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر ابراز کرد: مهم ترین رسالت دانشجویان علم آموزی و آگاهی سیاسی بوده و دانشجو باید مطالبه گر و آرمانگرا باشد و دستاورد بزرگ روز دانشجو، مطالبه‌گری می باشد.

وی گفت: دانشجو موتور محرکه جامعه و زبان گویای مردم است، پس باید با روحیه انقلابی خود عمل کند و با حفظ استقلال و تقوا، ابزار دست جناح‌های سیاسی نباشد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر با اشاره به شکل‌گیری و فعالیت هسته های تخصصی مسئله محور در این شهرستان عنوان کرد: شکل‌گیری چنین هسته‌هایی به حل و برطرف کردن مشکلات سرعت خواهد بخشید.

عسگرپور ادامه داد: بسیج دانشجویی شهرستان شبستر با رویکرد مسئله محوری در عرصه های مختلف علمی، عملیاتی، مطالبه گری و حل معضلات مختلف شهرستان ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.