کد خبر : 162931
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 نوامبر 2020 - 13:53

آغاز طرح پاییزه کتاب در شهرستان شبستر

آغاز طرح پاییزه کتاب در شهرستان شبستر

همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پانزدهمین دوره طرح فصلی کتاب با عنوان «دانایی؛ مانایی» در کتابفروشی های سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش شبستر خبر، همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پانزدهمین دوره طرح فصلی کتاب با عنوان «دانایی؛ مانایی» از روز شنبه ۲۴ لغایت جمعه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ در کتابفروشی های سراسر کشور برگزار می شود. در این طرح همانند دوره های پیشین، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی با ۲۰ درصد تخفیف و حداکثر تا سقف ۲ میلیون ریال به خریداران عرضه می شود.

در پانزدهمین دوره طرح پاییزه کتاب ۵۰ کتابفروشی شامل ۳۲ واحد در شهر تبریز و ۱۸ واحد در شهرستان های استان آذربایجان شرقی مشارکت کرده اند که در طول اجرای آن، واحدهای عرضه و فروش با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کتاب های خود را به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی عرضه خواهند کرد.
در شهرستان شبستر نیزکتابفروشی فجر واقع در شهر وایقان ، پشت بانک ملی ، خیابان ارشاد، پاساژ شهریار آماده ارائه خدمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می باشد.

اسامی، مشخصات و نشانی کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۹۹ در tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این دوره از طرح، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، امکان خرید تلفنی و غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوط در پنل از سوی کتاب فروشی‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.