کد خبر : 162902
تاریخ انتشار : جمعه 13 نوامبر 2020 - 11:00

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شبستر معرفی شد+ عکس

مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شبستر معرفی شد+ عکس

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار شبستر خبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان، فرمانده سپاه ناحیه شبستر در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر اظهار داشت: حجت الاسلام احمدی در مدت فعالیت خویش در ناحیه شبستر منشا خدمات بسیاری بودند و برای ایشان آروزی عزت و سربلندی در مسئولیت‌های جدید داریم.
وی در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی حجت الاسلام احمدی اشاره کرد و افزود: ایشان در طول خدمت خود به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر  همیشه و هموار در کنار بسیج و مجموعه سپاه و نیروهای انقلابی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه با اشاره به عملکرد خوب وی در مدت زمان مسئولیت خود در سپاه شبستر، گفت: همه کسانی که با ایشان کار کرده اند نکات بسیاری خوبی از ایشان آموخته اند.

داستان در ادامه تصریح کرد: حضور حجت الاسلام  محمدزاده به عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه شبستر را نیز خیر مقدم عرض نموده و آمادگی خویش را برای همکاری همه جانبه با ایشان اعلام می‌داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خدمات حجت الاسلام احمدی تقدیر و حجت الاسلام محمدزاده به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر معرفی شد.

انتهای پیام/ب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.