کد خبر : 162856
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 11:59

شهردار شبستر عنوان کرد:

اجرای پروژه های میلیاردی شهرداری شبستر در سال جاری/ سال عمران و آبادانی شهر شبستر بی نظیر است

اجرای پروژه های میلیاردی شهرداری شبستر در سال جاری/ سال عمران و آبادانی شهر شبستر بی نظیر است

شهردار شبستر گفت:در شش ماهه گذشته شهر شبسترشاهد تحولات چشمگیری در حوزه‌های مختلف علی‌الخصوص در بخش عمرانی راشاهدبوده است که این تحولات به‌اندازه‌ای رشد پیداکرده که می‌توان شبستر رابه کارگاه عمرانی تشبیه نمود.

به گزارش شبستر خبر، سید باقر موسویان در تشریح اقدامات عمرانی شهرداری طی شش ماهه اول سال ۹۹ اظهارداشت، در شش ماهه گذشته شهر شبسترشاهد تحولات چشمگیری در حوزه‌های مختلف علی‌الخصوص در بخش عمرانی راشاهدبوده است که این تحولات به‌اندازه‌ای رشد پیداکرده که می‌توان شبستر رابه کارگاه عمرانی تشبیه نمود.

موسویان در ادامه گفت: شهرداری وشورای اسلامی شهر در دوره پنجم در حوزه عمران نگاهی برنامه محورراسرلوحه کاری خود قرارداد و با شروع فصل کاری جدید درکارنامه عمرانی شهر با توجه به اصل زیباسازی در طراحی و اجرای پروژه‌های شهری، توسعه و ارتقای فضاهای شهری برحسب نیاز مردم، ایجاد زمینه‌های مناسب برای مشارکت مردم و حمایت و تشویق سرمایه‌گذاران، ارتقا کمی و کیفی برای دوام و ماندگاری پروژه‌های عمرانی و بهینه نمودن آن‌ها و هم گونی کارهای عمرانی در شهر را از اهداف مدیریت شهری دانست .

شهردار شبستردرتشریح کارهای عمرانی شهرداری شبستر گفت: تملک خیابان های شتربان و سی وسه بیگ و امتداد شهریار درحال اجرابوده وتقریبا مراحل پایانی راطی می کند وشهرداری درقبال تملک املاک خیابان های فوق تابه حال بیش از چهار و نیم میلیاردتومان هزینه نموده وپیش بینی می شودحداقل یک میلیارد تومان دیگر برای تملک ، آسفالت ، جدول گذاری وسنگ فرش هزینه خواهدکرد.

وی افزود : تملک واحد های تجاری در خیابان گلشن راز جهت تعریض آن باسرعت در حال انجام است و شهرداری تابه حال بیش از چندین میلیاردتومان هزینه نموده و این پروژه همچنان ادامه دارد و شهروندان محترم به زودی شاهد تعریض مساحت زیادی ازخیابان گلشن راز که نمونه آن ساختمان امور تربیتی اداره آموزش و پرورش است،خواهندبود.

سید باقر موسویان با اشاره به تملک یکی ازاملاک واقع درطرح پارکینگ طبقاتی دربالای راسته بازاراظهار داشت : این ملک به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون تومان انجام پذیرفته وتملک ملک دیگر باقی مانده که به زودی انجام خواهد پذیرفت و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی زده خواهد شد.

موسویان گفت : طرح احداث میدان ورودی ازطرف طسوج توسط مشاور ذی صلاح تهیه شده وبه زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

شهردار شبستر افزود : پروژه مکانیزه کردن کشتارگاه وهمچنین نصب تجهیزات تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان و با مشارکت بخش خصوصی درحال اتمام می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : اجرای طرح پیاده رو سازی اطراف پارک میشو با اعتباری بالغ بریک میلیارد تومان ، درچند فازدرحال اجرامی باشد وهمچنین جدول گذاری بلواربسیج ، حد فاصل اول خیابان پاسداران تا ورودی کوی الهیه درحال اتمام می باشد.

شهردار شبستر با اشاره به احداث سه بوستان در نقاط مختلف شهر گفت : بوستان های واقع درکوی بهمن ،هفته بازار و شهیدباکری با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد انجام پذیرفته و برای نصب تجهیزات اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان صرف شده وبه زودی شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه ها خواهیم بود.

موسویان افزود: پروژه ساماندهی چشمه قلعه باغ نیز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد درحال اجرا می باشد.

شهردار شبستر از آسفالت معابر و کوچه های شبستر خبر داد و اظهار داشت : به زودی شاهد آسفالت خیابان ها و کوچه ها با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیاردتومان خواهیم بود.

موسویان در خاتمه خاطر نشان کرد: این پروژه ها علاوه بر پروژه هایی است که درطول شش ماهه گذشته اجرا و مورد بهره برداری رسیده است لذا اگرشهرداری امسال را سال عمران و آبادانی شبستر گذاشته به این دلیل است در بدترین برهه اقتصادی با دهها میلیارد تومان پروژه های ماندگاری را اجرا می کند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.