کد خبر : 162839
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 11:09

مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان شبستر معرفی شد+عکس

مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان شبستر معرفی شد+عکس

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در حکمی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شبستر را منصوب کرد.

به گزارش شبسترخبر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شبستر در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان و مسئول بسیج دانشجویی استان تودیع و معارفه شد.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان فرمانده سپاه ناحیه شبستر در این مراسم با تشکر از زحمات مسئول سابق این مجموعه اظهار داشت: بسیج دانشجویی حکم افسر جنگ نرم را دارد و لازم است همیشه با هوشیاری و بصیرت در میدان حضور داشته باشد.

وی افزود:مأموریت جدید بسیج دانشجویی، مطالبه‌گری و پاسخگو کردن مسئولان و ورود تخصصی و دقیق و موشکافانه بسیج برای حل مسائل است؛ عمق‌بخشی علمی و دینی و پیروی از ولایت فقیه در این مسیر از اصول بنیادین است.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:نقشه راه بسیج دانشجویی در دوره جدید، بیانیه گام دوم انقلاب است. برای اثرگذاری و پیش‌برد انقلاب راهی جز تبیین و تحقق این بیانیه در دهه پنجم انقلاب نداریم.

داستان با تاکید بر اینکه کادر آینده انقلاب اسلامی باید اخلاق و اخلاص اسلامی را داشته باشند و این وظیفه بسیج دانشجویی است بیان کرد: ماموریت‌های سپاه صرف نظامی نیست و بر اساس اقتضای زمان در بحران‌ها به کمک مردم می‌شتابد.

وی در پایان با بیان اینکه بسیچ دانشجویی یک مجموعه ارزشمند در سپاه است و پشتوانه امام(ره) را برای تشکیل دارد گفت: امام(ره) فرمان تشکیل بسیج دانشجویی را دادند که بسیار مقدس است.

گفتنی است در پایان این مراسم با تجلیل از زحمات سید هادی میرلوی موسوی ،سرگرد پاسدار مهدی عسگرپور به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر معرفی شد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.