کد خبر : 162832
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 نوامبر 2020 - 10:04

امام جمعه شبستر عنوان کرد:

پیام هفته وحدت دشمن شناسی و ایمان شناسی است

پیام هفته وحدت دشمن شناسی و ایمان شناسی است

امام جمعه شهرستان شبستر گفت: پیام هفته وحدت دشمن شناسی و ایمان شناسی است.

به گزارش شبسر خبر، حسین عبدالهی در جمع مدیران مدارس شبستر نقش و عملکرد معلمان را در توسعه کشور مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: سرمایه های فرهنگی با ارزش تر از سرمایه های اقتصادی در جامعه هستند و معلمان که به عنوان قشر فرهنگی در کشور شناخته می شوند در واقع سرنوشت جامعه را رقم می زنند.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی مسئولین را در دوران بحرانی کرونا سلامت مردم دانست و تأکید کرد: دست اندرکاران آموزش بایستی از تمامی ظرفیتها برای آموزش پروتکلهای بهداشتی به دانش آموزان استفاده کنند و خانواده ها بایستی از تجمعات و شب نشینی های خانوادگی که عامل اصلی انتشار ویروس کرونا هستند به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه شهرستان شبستر هم در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به آیه قرآنی « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا » اظهار داشت: وحدت دو شاخصه دارد: اول وحدت به معنای شناخت و ایمان و دوم دشمن شناسی و دشمن ستیزی.

حجت الاسلام والمسلمین کیانی ادامه داد: پیام و هدف هفته وحدت دشمن شناسی و ایمان شناسی است و بایستی به این مقوله توجه ویژه کرد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر هم با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و فرهنگی گفت: در آموزش و پرورش منطقه شبستر حدود ۱۶ هزار نفر دانش آموز توسط ۱۱۵۰ معلم در ۱۲۴ مدرسه آموزش می بینند.

ابوالفضل اکرمی توزیع عدالت آموزشی و توزیع عادلانه امکانات آموزشی را از برنامه های اصلی آموزش و پرورش منطقه دانست و ابراز داشت: برنامه ما این است که تمامی دانش آموزان منطقه حتی در دورترین نقطه از نیروی انسانی باکیفیت بهره مند شده و  از امکانات آموزشی مناسب استفاده کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه از رتبه ۶۹ رشته علوم تجربی شهرستان در کنکور سراسری خانم زهرا جعفری تجلیل شد.

همچنین در راستای محکومیت حتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) ؛ پرچمهای فرانسه، آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.