کد خبر : 162825
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 نوامبر 2020 - 14:55

مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر:

برنامه‌های هفته بسیج در فضای مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته بسیج در فضای مجازی برگزار می‌شود

 مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌های هفته بسیج امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر خبر، رضا رجبی مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر در نشست هماهنگی برنامه هفته بسیج و ۱۳ آبان اهمیت فضای مجازی و استفاده از بستر پیام رسان های داخلی را در جهت پیشبرد برنامه  های هنری مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: با استفاده از خلاقیت و توانمندی های هنرمندان شهرستان در عرصه های مختلف در شرایط کرونایی که فعالیت در فضای حقیقی میسر نیست می توانیم افق های جدیدی در این عرصه بگشاییم.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر مصاحبه با مسئولان گروه های هنری (فیلم وتئاتر،شعر وادب ،هنرهای تجسمی و نقاش و خطاطی و… انعکاس برنامه ها و فعالیت ها و ابتکارات آن ها در فضای مجازی، برگزاری مسابقات گوناگون فرهنگی و هنری، بارگذاری فیلم های کوتاه از اثار هنرمندان و معرفی هنرمندان شاخص شهرستان و آثار فاخر ان ها را از جمله فعالیت های پیش بینی شده در فضای مجازی دانست.

رجبی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونایی را مهم عنوان و بیان کرد:  ملاک اجرای برنامه های هنری رعایت ضوابط بهداشتی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای تمهیدات ستاد کروناست و هیچ چیزی در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به اندازه سلامتی مردم اهمیت ندارد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی باید بحران کرونا را به فرصت تبدیل کنیم چراکه به تعبیر سردار سلیمانی فرصتی که دربحران ها وجود دارد درخود فرصت نیست. بنابراین باید با کشف قابلیت های وسیع در فضای مجازی و با استفاده ابتکار و نوآوری و توانمندی هنرمندان شهرستان  فضاهای جدیدی را در بستر فضای مجازی برای انجام فعالت های هنری کشف کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.