کد خبر : 162757
تاریخ انتشار : شنبه 17 اکتبر 2020 - 21:09

مهدی سلوکی: دردناک ترین اتفاق واقعه کربلا طلب آب برای علی اصغر(ع) است

مهدی سلوکی: دردناک ترین اتفاق واقعه کربلا طلب آب برای علی اصغر(ع) است

مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سفر مکه بهتری سفر زندگی من بوده است. غربتی در قبرستان بقیع آنجا وجود دارد که واقعا دل هر فردی را به درد می آورد.

به گزارش شبستر خبر، به نقل از فارس، مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون که شب گذشته مهمان ویژه برنامه «حس مشترک» بود، از خاطره سفر خود به مکه سخن گفت.

مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون که شب گذشته ۱۸ مهرماه مهمان ویژه برنامه گفتگو محور «حس مشترک» به تهیه کنندگی پویان هدایتی بود، درباره حال و هوای ماه محرم در دوران کودکی خود اظهار کرد: من در شعر اصفهان به دنیا آمده ام و تا چهارم دبستان آنجا زندگی می کردم. یادم می آید آن زمان با پدر و برادرم به هیاتی می رفتیم که هر گوشه از آن را یکی از عموهایم اداره می کرد و بسیار حس و حال متفاوتی داشت اما متاسفانه از زمانی که به تهران آمدیم دیگر نتوانستیم به آن هیات برویم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سعادت نداشته است که به کربلا سفر کند درباره تصویری که از این مکان در ذهن خود دارد، اظهار کرد: یک تصویری از کربلا در ذهن دارم که فکر می کنم زمانی که به این مکان مشرف شوم تصویر و واقعیت یک چیز از آب دربیاید.

بازیگر «ستایش» درباره تجربه سفر به مکه مکرمه گفت: سفر مکه بهتری سفر زندگی من بوده است. غربتی در قبرستان بقیع آنجا وجود دارد که واقعا دل هر فردی را به درد می آورد. این غربت از آنجا نشات می گیرد که افرادی که از آنجا مراقبت می کنند هیچ احترامی قائل نیستند  اگر این مکان دست هر آدمیزاد دیگری بود به شکل مناسب تری از آن مراقبت می کرد.

سلوکی درباره تفاوت امام حسین (ع) با دیگر امامان معصوم عنوان کرد: من جسارت، مظلومیت و دانسته فداکاری و از خودگذشتگی کردن را از ویژگی های رفتاری ایشان می دانم که متفاوت تر از دیگر امامان معصوم است.

وی در پاسخ به این پرسش از نظر او کدام اتفاق واقعه کربلا از همه دردناک تر است، تصریح کرد: زمانی که امام حسین (ع) حضرت علی اصغر را به میدان می آورد و برای او تقاضای آب می کند اما دشمن حضرت را به شهادت می رساند.

بازیگر «شاهرگ» اعلام کرد که اگر قرار باشد دوباره فیلمی درباره واقعه کربلا ساخته شود، دوست دارد در نقش حضرت علی اکبر ظاهر شود.

سلوکی درباره دیدگاه خود نسبت به موضوع وقف مطرح کرد: وقف به نظر من یکی از بهترین و زیباترین اتفاقاتی است که در دنیای ما آدم ها به شکل متفاوتی رخ می دهد.

وی در بخش دیگر صحبت های خود در توصیه ای به صاحبخانه ها خاطرنشان کرد: صاحبخانه های عزیز شرایط عادی نیست. در حرفه ای مانند بازیگری برخی از همکاران من حدود هشت ماه تا یکسال است کار نکرده اند. خود من در این هشت ماه ۲ کار انجام داده ام اما دریافتی نداشتم. صاحبخانه من اصلا مراعات حال ما را نکرد و بدون اطلاع قبلی به ما گفت می خواهم خانه را بفروشم. حداقل توقع یک مستاجر از صاحبخانه اش این است که کمی رعایت حال او را بکند و امیدوارم این اتفاق بیشتر رخ بدهد.

بازیگر «بوی باران» درباره نام این ویژه برنامه نیز اظهار کرد: همه ما آدم ها در زندگی روزمره خود بدون آنکه همدیگر را بشناسیم حس های مشترک زیادی باهم داریم. نامگذاری این برنامه با عنوان «حس مشترک» بسیار زیبا است و چه قدر خوب می شود اگر حس مشترکی با افراد دیگر داریم که باعث خوشحالی آن ها می شود با افراد درمیان بگذاریم.

سلوکی در پایان صحبت های خود خطاب به کادر درمان گفت: لازم است به تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمان خداقوت بگویم و از خداوند برای آن ها سلامتی طلب کنم. امیدوارم هرچه زودتر این مصیبت از مملکت ما خارج شود تا همه بتوانیم عزیزانمان را به آغوش بکشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.