کد خبر : 162753
تاریخ انتشار : شنبه 17 اکتبر 2020 - 19:34

نقش متفاوت اکبر عبدی در سریال «نون.خ ۳»

نقش متفاوت اکبر عبدی در سریال «نون.خ ۳»

بازیگر سریال «نون. خ» با اشاره به اضافه شدن «اکبر عبدی» به این فصل از «نون. خ» تاکید کرد: قصه و روایت فصل سوم «نون. خ» بسیار جذاب و متنوع است و حضور اکبر عبدی با نقش متفاوتی که بازی می‌کند هم از دیگر دلایلی است که مخاطبان این اثر را دوست خواهند داشت.

به گطارش شبستر خبر، به نقل از افکار نیوز، سیروس میمنت بازیگر سریال «نون. خ ۳» گفت: من جلوی دوربین آقاخانی رفته ام و تا پایان پروژه هم در اثر حضور دارم، با توجه به فیلمنامه و همچنین روند تولید فصل سوم این سریال می‌توانم با اطمینان بگویم که فصل سوم یک سروگردن از هر دو فصل قبلی بهتر خواهد بود.

سیروس میمنت گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «نون. خ ۳» هستم و به احتمال فراوان حداقل تا چهار ماه آینده هم درگیر این پروژه باشم، علاوه بر این طی ماه‌های گذشته سه اثر به من پیشنهاد شد، اما واقعا هیچکدام کیفیت لازم را نداشتند و ترجیح دادم تنها در سریال «سعید آقاخانی» بازی کنم. هم اکنون فیلمبرداری فصل سوم «نون. خ» در تهران ادامه دارد، من جلوی دوربین آقاخانی رفته ام و تا پایان پروژه هم در اثر حضور دارم، با توجه به فیلمنامه و همچنین روند تولید فصل سوم این سریال می‌توانم با اطمینان بگویم که فصل سوم یک سروگردن از هر دو فصل قبلی بهتر خواهد بود.

بازیگر سریال « نون. خ » با اشاره به اضافه شدن « اکبر عبدی » به این فصل از «نون. خ» تاکید کرد: قصه و روایت فصل سوم «نون. خ» بسیار جذاب و متنوع است و حضور اکبر عبدی با نقش متفاوتی که بازی می‌کند هم از دیگر دلایلی است که مخاطبان این اثر را دوست خواهند داشت.

وی در همین رابطه تصریح کرد: مخاطبان در فصل سوم «نون. خ» اکبر عبدی بسیار متفاوتی را خواهند دید، وی نیز از جمله بازیگرانی است که در این سریال کاملا «کردی» حرف می‌زند و شخصیتش در روند داستان بسیار جذاب پیش می‌رود. این اثر برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود و امیدوارم مردم در آن زمان بتوانند از تماشای این سریال لذت ببرند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ارتباط با بازیگری در دوران کرونا اظهار کرد: طبیعتا این وضعیت ریسک‌های خودش را برای بازیگر به همراه دارد، اما خوشبختانه محیط فعالیت ما در سریال «نون. خ ۳» همواره ضدعفونی می‌شود، رفت و آمد افراد غیرضروری به طور کامل در پروژه قطع شده و پروتکل‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

وی در همین راستا ابراز کرد: در هر حال حاضر وضعیت کرونا ماه هاست با ما همراه است و تنها راه ما رعایت بهداشت است، همه عزیزان و همکارانم امروز مشغول کار هستند، چون چاره‌ای جز کار کردن نیست، بازیگر و عوامل هم باید کار کنند تا بتوانند زندگی خود را بگذرانند. کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، ممکن است این بیماری تا پایان سال هم همراه ما باشد به همین خاطر نمی‌توانیم زندگی را تعطیل کنیم بلکه باید با رعایت بهداشت به کارمان هم برسیم.

میمنت درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری «نون. خ ۳» خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم نهایی در قبال لوکیشن‌ها گرفته نشده است، فعلا ما در تهران مشغول به کار هستیم، اما با توجه به فیلمنامه احتمال اینکه به شهرستان‌ها هم سفر داشته باشیم یا به خود کردستان هم برویم زیاد است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.