کد خبر : 162683
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 اکتبر 2020 - 12:20

مدیر آموزش و پرورش شبستر:

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اردوگاه شهید مدنی شبستر/ ایجاد ورزش های ساحلی

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اردوگاه شهید مدنی شبستر/ ایجاد ورزش های ساحلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان برای تجهیز اردوگاه شهید مدنی شبستر به تجهیزات ورزشی خبر داد.

به گزارش شبستر نیوز، ابوالفضل اکرمی در جلسه شورای ورزش  آموزش و پرورش شبستر اظهار داشت: ورزش و تندرستی اولویت اول انسان برای سلامتی است و اگر سلامتی جسم و روح نباشد، انسان در تمامی مسائل زندگی با مشکلاتی مواجه می شود.

وی افزود: رسالت اصلی معاونت تربیت بدنی و سلامت ایجاد شادابی و نشاط بین دانش آموزان است و برای نیل به این هدف باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در ادامه به اجرای طرح کوچ در آموزش و پرورش اشاره کرد و  گفت: هدف از این طرح کنترل وزن وچاقی دانش آموزان(کوچ) با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال وسالم در جامعه است؛ با توجه به شیوع کرونا در جهان، افراد دارای بیماری زمینه ای و افراد چاق بیشتر در معرض خطر هستند و دراین طرح افراد و دانش آموزان چاق شناسایی شده و بیشتر مورد مراقبت قرار می گیرند.

اکرمی  از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان برای تجهیز اردوگاه شهید مدنی شبستر به تجهیزات ورزشی خبر داد و گفت: طی بازدیدی که سال گذشته معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان از اردوگاه داشت و با رایزنی با مسئولان ذیربط طرح توسعه ورزشهای ساحلی در حوزه دریاچه ارومیه پی ریزی شد که امروز الحمدالله شاهد این هستیم که اعتباری را در جهت خرید امکانات برای ایجاد ورزشهای ساحلی در اردوگاه اختصاص داده اند.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ضمن تشریح اهمیت سلامتی و تندرستی افزود: در سند تحول بنیادین که قانون اساسی آموزش و پرورش است از ۶ ساحت ۵ ساحت را به سلامت دانش آموزان اختصاص داده اند و برای سلامت نوجوانان و جوانان که بزرگترین سرمایه های یک کشور هستند برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

صمد شاددل از افتتاحیه طرح کوچ در ۲۸ مهرماه خبر داد و گفت: طرح کوچ از ۲۸ مهرماه سالجاری آغاز و تا هفته سلامت سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و در این طرح پایش قد و وزن و چاقی دانش آموزان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.