کد خبر : 162674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2020 - 18:59

نماینده شبستر در مجلس :

نیمه تمام ماندن بزرگراه شبستر – تسوج دغدغه مردم منطقه است

نیمه تمام ماندن بزرگراه شبستر – تسوج دغدغه مردم منطقه است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگراه شبستر – تسوج که حدودا ۸ سال از آغاز آن میگذرد همچنان نیمه تمام است البته با تلاش های فراوان کار از سر گرفته شده ولی در طول این ۸_۷ سال فقط ۳۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش شبستر نیوز، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بالا رفتن قیمت نهاده های دامی، سموم و کودهای شیمیایی در حوزه کشاورزی از اصلی ترین دغدغه‌های حوزه انتخابیه ماست که در کمیسیون کشاورزی با قیمت گزاری گندم سعی در جبران خسارت در این بخش را داشتیم که متاسفانه دولت در این خصوص پیش دستی کرده و قیمت هر کیلو گندم را ۴هزار تومان اعلام کرد درحالیکه پیشنهاد مجلس ۵۵۰۰ تومان و شورای قیمت گذاری ۶هزار تومان را پیشنهاد کردند که امیدواریم با ابلاغ به دولت، نگرانی کشاورزان رفع گردد.

وی ادامه داد: منطقه ما با مشکل کم آبی مواجه است که با پیگیری‌های لازم، سعی داریم  آب از رودخانه ارس به این شهرستان منتقل کنیم که در این صورت یک مشکل دیگر از دوش کشاورزان برداشته میشود.

راستی به مشکلات جاده‌ای اشاره کرد و گفت:  بزرگراه شبستر تا تسوج که حدودا ۸ سال از آغاز آن میگذرد همچنان نیمه تمام است البته با تلاش های فراوان کار از سر گرفته شد ولی در طول این ۸_۷ سال فقط ۳۵ درصد رشد داشته است که درخواست‌مان از وزارت راه و شهرسازی رسیدگی جدی به این موضوع است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: راه های روستایی و خطرناک بودن این جاده‌ها از دیگر مشکلات این منطقه است، وضعیت این جاده ها به قدری نامناسب است که در فصل زمستان روستاییان با مشکل تردد مواجه هستند. اغلب این روستاها فاقد شانه خالی، علائم راهنمایی و رانندگی، خط ممتد وسط جاده و گاردریل در پیچ های تند هستند به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان را در این جاده‌ها از دست میدهیم.

وی بیان کرد: در این ۹ ماهه باقیمانده از عمر دولت آقای روحانی انتظارمان این است که دولتمردان خاطره خوش از خود بجا بگذارند، تلاش مجلس نیز رفع مشکلات حوزه‌های انتخابیه است که تلاشمان حل مشکلات موجود است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.