کد خبر : 162666
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2020 - 18:50

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی:

کوزه‌کنان به قطب مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی تبدیل می‌شود

کوزه‌کنان به قطب مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی تبدیل می‌شود

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان با بیان اینکه برای افزایش امکانات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در سطح استان تلاش می کنیم، گفت: در این راستا ساختمان هیات متشکل از بخش اداری و خوابگاه و نیز یک پیست درکوزه‌کنان احداث شود.

به گزارش شبستر نیوز، سیامک امیرخیزی با اشاره به سفر اخیر اعضای هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر اظهار داشت: این سفر بنابر درخواست رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شبستر و نیز اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای بررسی راه های توسعه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی در این خطه انجام شد.

وی با بیان اینکه بازدید از شبستر برای پنجمین بار انجام شد، خاطرنشان کرد: در این سفر با شهردار شهر کوزه کنان از توابع شهرستان شبستر نیز دیدار و تفاهم نامه ای مبنی بر در اختیار گذاردن یکهزار مترمربع زمین با انشعابات لازم جهت ایجاد ساختمان اداری و خوابگاه هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان در آنجا توسط شهرداری امضا شد.

وی اضافه کرد: در دیدار با شهردار کوزه کنان همچنین صحبت های اولیه برای اختصاص زمینی به منظور ایجاد پیست اتومبیل رانی در این شهر انجام گرفت که تحقق آن نیازمند حمایت مسوولان شهرستان و استانی است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تحرم خوب این مجموعه در برگزاری چند دوره مسابقات موتورسواری در یکی دو ماه گذشته گفت: البته تلاش ما این است که در زمینه برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی تعادل ایجاد کنیم و به همین منظور نیز قرار است در هفته های آتی ۲ مسابقه اتومبیل رانی در استان برگزار کنیم.

وی تشریح کرد: یکی از ۲ مسابقه «رالی» سفری است که هم به صورت خانوادگی و هم رالی در جاده های شهری و کوهستانی انجام خواهد گرفت و دیگری مسابقه «درگ» خواهد بود که به تازگی با فعال شدن کمیته «درگ» قصد برگزاری آن داریم.

وی یادآوری کرد: تاکنون حدود یکصد نفر بای عضویت در کمیته «درگ» هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند و استقبال از این رشته ورزشی در استان بالاست.

امیرخیزی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان های آذربایجان شرقی در زمان حاضر چیست، گفت: متاسفانه ما در هیچ یکی از شهرستان های ۲۱ گانه استان مکانی برای فعالیت موتورسواران و اتومبیلرانان در اختیار نداریم.

وی اضافه کرد: حتی در خود شهرستان تبریز، به رغم فعالیت های گسترده ای که انجام می دهیم، هیچ مکان فیزیکی به نام هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان نیست و لذا قصد داریم با سفر به شهرستان های دیگر این مشکلات را حل و فصل کنیم.

امیرخیزی یکی از مزیت های سفر به شهرستان های آذربایجان شرقی را ساماندهی موتورسیکلت ها و اتومبیل های دست ساز خود ورزشکاران و علاقه مندان به این ورزش عنوان کرد و گفت: با نشستی که با روسای نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان ها برگزار می کنیم، برای حل مشکلات مکان و تردد این وسایل نقلیه و ورزشی همکاری کرده و دنبال راهکار هستیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.