کد خبر : 162643
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2020 - 21:46

طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر اجرا می‌شود

طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر اجرا می‌شود

توافقنامه طرح اقدام ملی مسکن در ۳۵ هکتار از اراضی شبستر بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی امضا شد.

به گزارش شبسترنیوز، این توافقنامه روز سه شنبه به منظور تهیه طرح، برآورد و اجرای عملیات آماده سازی اراضی ملی شماره پلاک ۵۱ اصلی بخش ۱۶ تبریز موسوم به اراضی شبستر توسط ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل راه و شهرسازی و حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امضا شد.

این اراضی برای شروع عملیات آماده سازی اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سوی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.

بر اساس این توافقنامه بنیاد مسکن متعهد به طراحی سایت مطابق ضوابط طرح تفصیلی مصوب شهر تبریز و ارایه آن به اداره کل راه و شهرسازی برای طی مراحل تصویب از نظر شهرسازی، برآورد هزینه های اجرایی بر اساس طرح نهایی مصوب برای تنظیم قرارداد نهایی و اجرای طرح آماده سازی بر اساس قرارداد منعقده است.

در این توافقنامه اداره کل راه و شهرسازی نیز متعهد به تسریع در تصویب طرح نهایی در کمیسیون های مربوطه شهرسازی و تنظیم و ابلاغ قرارداد آماده سازی بوده و بعد از اتمام مراحل فوق قرارداد آماده سازی در قالب پیمانکاری نقدی یا غیرنقدی مطابق شیوه جاری سازمان ملی زمین و مسکن بین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایجان شرقی تنظیم و ملاک انجام عملیات آماده سازی خواهد بود.

سهم آذربایجان شرقی از طرح اقدام ملی مسکن ۴۱ هزار واحد مسکونی است.

این طرح در۵۷ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفری در سطح آذربایجان شرقی اجرا می شود و تاکنون ۱۴ هزار و ۴۱۵ نفر در استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

قرعه کشی واگذاری قطعات تفکیکی و کلنگ زنی طرح اقدام ملی برای اولین بار در آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد و سپس قرعه کشی ۹۲ واحد مسکونی بین متقاضیان شهرستان میانه برگزار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.