کد خبر : 162615
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 سپتامبر 2020 - 16:27

نماینده شبستر در مجلس :

چرا واردات نهاده های دامی تنها به چند نفر مافیا واگذار شده است؟

چرا واردات نهاده های دامی تنها به چند نفر مافیا واگذار شده است؟

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: متاسفانه ۸۰ درصد نهاده های دامی از خارج کشور تامین می شود، اما چرا واردات نهاده های دامی کشور تنها به چند نفر مافیا واگذار شده است؟

به گزارش شبسترنیوز، جعفر راستی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی،  در تذکری خطاب به رئیس جمهور درخصوص عدم اجرای کامل اصول قانون اساسی گفت: در بند ۹ اصل ۴۳ قانون اساسی برای افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی، جهت تامین نیازهای عمومی کشور و خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان، برنامه هایی طراحی شده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: اما متاسفانه ۸۰ درصد نهاده های دامی از خارج کشور تامین می شود، چرا رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به اجرای این اصل مهم توجه نکرده و نمی کنند؟ زیرا بر اثر این بی توجهی کشور دچار یک چالش بزرگ شده است.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: بفرمایید ما گرفتار کدامین هیأتیم؟ چرا واردات نهاده های دامی کشور تنها به چند نفر مافیا واگذار شده است؟ و چرا به این افراد اجازه داده اید نهاده های دامی را در بندر امام (ره) دپو کرده و اجازه ورود ندهند؟ آیا این نظام آنقدر ضعیف شده که چند نفر آدم ثروتمند برایش خط و نشان می کشند؟

راستی تاکید کرد: ما از شما و وزیر جهاد کشاورزی می خواهیم هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان پایان دهید.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل ۳۰ قانون اساسی مبنی بر وظیفه دولت برای ارائه امکانات آموزشی برای کلیه دانش آموزان تا پایان دوره متوسطه گفت: چرا بعد از ۴۲ سال، دانش آموزان تعداد کثیری از روستاهای کشور به جای مدرسه در کانکس درس می خوانند؟ آیا سهم مردم از آموزش رایگان همین است؟ حدود ۸۰ درصد مدارس شبستر توسط خیرین ساخته شده، پس سهم دولت و آموزش و پرورش کجاست؟

وی اظهار کرد: چرا عدالت آموزشی در کشور رعایت نمی شود؟ آیا رسالت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران گسترش عدالت نیست؟ از رئیس جمهور می خواهم به این اصل بسیار مهم توجه کرده و مسئولان مربوطه را ملزم به اجرای کامل اصل ۳۰ قانون اساسی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.