کد خبر : 162596
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2020 - 8:56

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان شبستر/ برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی

اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان شبستر/ برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی

فرمانده سپاه ناحیه شبستر از اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز،اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان سلحشور ایران اسلامی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه‌ای است که هنوز بعد از گذشت چهل سال قابلیت بررسی و بیان آن برای جامعه وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با اشاره به اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه به واسطه دشمنی‌های دشمنان که دست به تحریف انقلاب زدند وظیفه سنگینی داریم تا با ابزارهای رسانه‌ای که توسط دشمن مدیریت می‌شود آگاهانه و مقتدرانه برخورد کنیم و با روشنگری تاریخ انقلاب اسلامی ذهن جوانان را روشن کنیم.

داستان با اشاره به اینکه بخش عمده برنامه‌های این ایام به صورت مجازی خواهد بود افزود: رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی از نکات مهم برنامه‌های عمومی و حضوری است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار محوری «ما قوی هستیم» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد و شامل سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، گلباران مزار شهدا، نماز جمعه، توزیع بسته‌های معیشتی شامل لوازم التحریر، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس به طور غیرمتمرکز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تقدیر از همکاری اصحاب رسانه در پوشش این مراسم‌ها و همکاری‌های همیشگی آنها برای انعکاس موفقیت‌ها و امیدبخشی به جامعه، عنوان کرد: قطعاً اثرات این برنامه‌ها در کف جامعه و بین مردم دیده می‌شود و امید است که گوشه‌ای از ایثارگری و مجاهدت‌های شهدای والامقام را در این برنامه‌ها جبران کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.