کد خبر : 162582
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2020 - 7:45

فرماندار شبستر: ایثار مدافعان سلامت، جلوه ای از دفاع مقدس است

فرماندار شبستر: ایثار مدافعان سلامت، جلوه ای از دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان شبستر گفت: ایثار مدافعان سلامت، جلوه ای از دفاع مقدس است.

حسین عبدالهی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس های بسیاری از استقامت و از خودگذشتگی دارد.

وی افزود: باید در جامعه اهمیت دفاع مقدس نشان داده شود تا نسل امروز با مهارت ‌ها و ارزش‌ های دفاع و پایداری آشنا شوند.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خاطر نشان کرد: حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان و نهادها و دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تاسی به سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) با ایثار و فداکاری در برابر دشمن متجاوز بعثی مقاومت و ایستادگی را معنی کردند و با تقدیم هزاران شهید در دفاع از میهن، عزت و سرافرازی را برای کیان اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار شبستر گفت: فداکاری ها و از خودگذشتگی های مدافعان سلامت جلوه ای از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

وی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در دوران شیوع کرونا بسیار راهگشا بود و موجب تقویت روحیه خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی در بین مسئولان گردید.

وی تصریح کرد: ایثار مدافعان سلامت بار دیگر روحیه جهادی را زنده کرد و وظیفه همه ماست که با رعایت دستورات و پروتکل های بهداشتی که سفارش اسلام و بزرگان دین و متخصصان امر است، سهم خویش را در مبارزه با کرونا ادا کنیم.

فرماندار شبستر ضمن تشکر از خیرین شهرستان در همراهی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین در همدلی بمنظور کمک های مومنانه افزود: درمسیر مبارزه با کرونا تمام نهادهای دولتی، مردمی، نهادهای مذهبی و نظامی منسجم و هماهنگ پای‌کار بودند و تداوم این مسیر تا قطع زنجیره این ویروس منحوس مورد انتظار و تاکید است.

عبدالهی ابراز کرد: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس وحدت کلمه به معنای واقعی بود و این موضوع توسط امام راحل مصطلح و بعنوان راه و روش در کشور نهادینه شد و نسل جدید باید به روشنی دریابند که ادامه دهنده راه امام و شهدا آنان هستند.

گفتنی است ۳۱ شهریور تا هفتم مهر ماه هفته دفاع مقدس است و در ۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعثی عراق به ایران حمله نظامی کرد و هشت سال دفاع ایرانیان در برابر آنها، همه ساله به عنوان هفته دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.