کد خبر : 162505
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 سپتامبر 2020 - 20:16

نماینده شبستر در مجلس :

خدمت به مردم خط قرمز مدیران باشد

خدمت به مردم خط قرمز مدیران باشد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما در شهرستان شبستر خدمت به مردم است اگر مسئولی این شاخصه را رعایت نکند ما با او برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبسترنیوز، مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان شبستر با حضور  علیار راستگو؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد که در این مراسم حسین عبدالهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی و از زحمات حسن مستفید قدردانی شد.

جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان فرهنگی شبستر با وجود ظرفیت ها و نخبه های علمی و فرهنگی زیادی که در تمام زمینه ها وجود دارد کارهای بزرگی می توان انجام داد.

وی افزود: کوچکترین حرکت عملی یک مسئول می تواند درجامعه راهگشا باشد و باید بدانید از یک دست صدا در نمی آید و لذا مدیریت شهرستان باید از تمام صلایق و افکار استفاده کند.

راستی در ادامه خاطر نشان کرد: الناس عیال الله ؛ مدیران شهرستان شبستر به این موضوع توجه کنند اگر مردم از ما راضی باشند بدانیم خدا از ما راضی خواهد بود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: خط قرمز ما در شهرستان شبستر خدمت به مردم است اگر مسئولی این شاخصه را رعایت نکند ما با او برخورد خواهیم کرد و ما خارج از گرایش های سیاسی کار خواهیم کرد لذا بیاییم مدتی سیاسی بازی ها را کنار بگذاریم و به مردم خدمت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.