کد خبر : 162471
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2020 - 19:51

امام جمعه شبستر عنوان کرد:

ضرورت استمرار فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه ها

ضرورت استمرار فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه ها

امام جمعه شبستر،بر ضرورت استمرار فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش شبسترنیوز،حجت‌الاسلام یونس کیانی در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با اشاره به جایگاه والای دانشگاه در توسعه علم و فرهنگ عمومی اظهار کرد: دانشگاه مرکزی بسیار تأثیرگذار و مهم در تعلیم و تربیت جامعه است.

وی افزود: دانشگاه امانت‌دار اندیشه‌های جویای علم و فرهنگ است، دانشجو مهم است و دانشجو بنابر فرمایش مقام معظم رهبری نباید سیاست‌زده شود، بلکه باید دارای تحلیل سیاسی باشد و با قوت تمام مسیر علم و پژوهش را طی کند.

امام جمعه جدید شبستر درباره اهمیت استمرار فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تدوین پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور توسعه فعالیت‌های مجازی فرهنگی می‌طلبد که پروتکل‌های فرهنگی و اعتقادی نیز به‌منظور استمرار این فعالیت‌ها تدوین شود و باید از ظرفیت‌های آموزشی مجازی دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگی استفاده بیشتری شود.

گفتنی است در این دیدار غلامرضا کاظمی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر(شبستر، صوفیان، خامنه و تسوج)، ناحیه شبستر را یکی از مراکز دانشگاهی فعال استان آذربایجان شرقی و شهرستان شبستر دانست و به تشریح فعالیت‌های علمی و پژوهشی این ناحیه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.