کد خبر : 162411
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 9:50

شبستر نیوز گزارش می دهد:

آقای فرماندار اروپای آذربایجان کجاست؟

آقای فرماندار اروپای آذربایجان کجاست؟

فرماندار شهرستان شبستر در اقدامی عجیب، این شهرستان را اروپای آذربایجان نامید.

به گزارش شبسترنیوز، حسن مستفید فرماندار شهرستان شبستر در برنامه تلوزیونی سحرلر، این منطقه را «اروپای آذربایجان» نامید که این امر موجب واکنش شدید برخی مردم و کاربران فضای مجازی شده است که در زیر بخشی از این واکنش ها را مشاهده می کنید:

حاج رضایی عضو شورای اسلامی زنگی نوشت: جناب آقای مستقید فرماندار به قول خودتان اروپا نشین آذربایجان با سلام
روستای زنگی یکی از روستا های بخش مرکزی هست که شما اروپای آذربایجان نمایید
آیا خبر دارید که این روستا در تامین آب شرب خود در این وضعیت بیماری حدود یکسال است که در مشکل اساسی به سر میبرد
آیا خبر دارید که جاده این روستا چهل سال است بدون خط کشی و بدون ترمیم آسفالت ریزی و بدون تابلو راهنما به سر میبرد
آیا خبر دارید که در این قسمت اروپای که نامبرده اید امسال کشاورزان به لطف حضرتعالی چقدر جریمه به امور آب پرداخت نموده اند تا زمین های خود را آبیاری کنند
آیا خبر دارید حدود پنج سال است مدرسه و حقوق معلمان شان را اهالی پرداخت می کنند
آیا خبر دارید در وضعیت بیماری کرونا مردم چگونه از این وضعیت گذر زندگی کردند
و در آخر جناب آقای مستفید فرماندار محترم بخش مرکزی آیا تا بحال وقت ملاقاتی با اعضا شورای روستای زنگی گذاشتید تا مشکل اهالی را پر سو جو کنید !!!خیر
اگر اروپا این باشد ما نیاز به اروپایی شدن نداریم ما ایرانی و آسیایی مطلق هستیم
با تشکر خلیل حاج رضایی خادم روستای زنگ

رضا اخگرپور نوشت: جناب فرماندار عل الیحال، شما نماینده تام الاختیار دولت در این منطقه هستید و حرف شما حرف حساب است و حجت را تمام می کند. اما اروپایی که ما میبینیم دست کمی از افغانستان و پاکستان ندارد.

آقای مستفید، سیستم مدیریت در کشورهای اروپایی اغلب ایالتی بوده و فرمانداران استقلال کامل در تصمیم‌گیری و همچنین مسئولیت‌ها در اختیار مدیران کاردان و متخصص و صد البته بومی است. بومی گزینی در اروپا بیشتر به جهت شناخت کامل از مناطق تحت اختیار و تلاش برای پیشرفت و آبادانی و صد البته حفظ تراز با سایر ایالتها و ملت‌هاست.

نسبت دادن و یا تشبیه شهرستان شبستر به اروپا باعث بروز سوالات زیادی در حوزه مختلف میشود.

حضرت مستفید، آیا تا به حال شب هنگام سفری در جاده‌های مواصلاتی اروپای توهمی با شهرستان سلماس داشته اید؟! آیا متوجه شده‌اید که این جاده اروپایی از امنیت جزئی و مختصری که حتی جاده های افغانستان و پاکستان دارند را برخوردار نیستند؟! آیا به نبود خط کشی مناسب در جاده اروپایی (تسوج به طرف سلماس) شب هنگام توجهی داشته اید؟!

آیا تا به حال شب هنگام در جاده کمربندی تسوج ترددی داشته اید؟ آیا متوجه تاریکی مطلق ورودی‌های این شهر شده‌ایپ، که بخشی از اروپای نامبرده حضرتعالی است.

آیا روز هنگام متوجه شده‌اید که از تعداد عدد ۱۲ تیربرق در ورودی اول شهر تسوج (سه راهی شیخمرجان) شب‌هنگام تنها ۴ تیر برق روشن میشود؟! آیا بهتر نیست مابقی تیربرق‌هایی که مورد استفاده نیستند در سایر ورودی‌های این شهر قرار بگیرند؟! جناب مستفید در منطقه اروپایی که شما از آن نام بردید، معدن مس و مسکن مهر بیش از ۱۰ سال است که بیمار است، نه برای درمان آن دست به کار میشوند و نه برای اهدای اعضایش که در این حال جز هزینه برای دولت و سایر بخش‌های اروپا و کشور علنا هیچ خیری ندارد.

آقای فرماندار، وضعیت جاده‌های کل منطقه اروپایی که گفتید در قبال جاده‌های استان اذربایجان عربی بخصوص شهرهای هم جوارش سلماس. ارومیه و خوی تشابه بسیار زیادی با ویرانی‌های افغانستان و پاکستان دارد که در قلب آسیا و خاورمیانه قرار دارند.

جناب مستفید، آیا از وضعیت آب شرب منطقه غربی اروپایتان (تسوج) خبردارید؟! چرا در این عصر آن هم در اروپا باید مردم برای مصرف روزانه خود هر روز جاده‌های خاکی را طی کنند تا قمقمه خویش را برای تناول اب لذیذ در چشمه‌های بالادست فرود آورند؟!

حضرتعالی از وضعیت اقتصاد و بیکاری در بخش تسوج آگاه هستید و میدانید که حوزه کشاورزی این منطقه همچنان به روش‌های سنتی اشتغال دارد و چندان حمایت و اشنایی با روشهای نوین صنعت کشاورزی ندارد. آیا نباید آغازگر تحولات در صنعت کشاورزی، دولت و مسیولین امر این حوزه باشند؟!

جناب فرماندار، یک شب، فقط یک شب میهمان ما باشید در تاریکی و ضلمات جاده «تسوج تا رختار»، این برایمان کافیست. هیچ امیدی به حل مشکلات غیر در دولت امیدتان نیست.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.