کد خبر : 162401
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آگوست 2020 - 19:58

سخنگوی شورای اسلامی شبستر:

اجرای طرح مکانیزاسیون در کاهش هزینه های خدمات شهری موثر است

اجرای طرح مکانیزاسیون در کاهش هزینه های خدمات شهری موثر است

سخنگوی شورای اسلامی شبستر گفت: اجرای طرح مکانیزاسیون در کاهش هزینه های خدمات شهری موثر است.

به گزارش شبسترنیوز، حسین سلیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: شورای شهر تا امروز ۱۱۷ جلسه رسمی و ۷۵ بازدید و ملاقات مردمی برای حل مشکلات مردم شهر انجام گرفته است.

سلیمی تعامل و توافق بین اعضای شورای اسلامی شبستر مهمترین شاخصه این دوره اعلام کرد و گفت: اجرای چندین پروژه عمرانی در نقاط مختلف شبستر در این دوره شورا ناشی از همکاری تنگاتنگ شهرداری و شورا اسلامی شهر است و تصویب طرح هادی شبستر بعد از ۱۲ سال در سایه همدلی و همکاری تمام مسئولان مدیریت شهری و استان گویای این ادعاست.نمایندگان شورای شهر در بیش از ۸۰ جلسه کمیسیون های ماده ۵ ، ماده ۷۷ و نیز ماده ۱۰۰ در رسیدگی به مسائل مردم در شهرداری حضور فعال دارند.

سلیمی گفت : در ایجاد رفاه و توسعه همه جانبه شهر همه مردم نقش آفرینی می‌کنند و توسعه روز افزون شبستر در سایه همکاری و همراهی مردم و مجموعه مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

عضو شورای شهر شبستر گفت : تعریض بخشی از خیابان گلشن راز یکی از مهمترین کارهای انجام گرفته در طی سال گذشته بوده و شهرداری برای هر یک متر مربع از تملک و بازگشایی این خیابان بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شبستر گفت : احداث پیست چندمنظوره و دوچرخه سواری در اطراف تپه پارک میشو، اصلاح برخی تقاطع های شهر، بازگشایی امتداد خیابان شهریار، تعریض خیابان گلشن راز، احداث میدان ورودی از طرف تسوج، اجرای رینک شهری، احداث پارک ۳۵۰۰ متری بانوان، اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری به عنوان عبور از سیستم سنتی و کاهش هزینه های این بخش و افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان ، از برنامه های آتی مجموعه مدیریت شهری شبستر است.

سلیمی در ادامه گفت : شورای اسلامی شبستر بر اساس ارزیابی فرمانداری شهرستان کاندید شورای نمونه منطقه شده و بر اساس آیتم های‌؛ رعایت قوانین، پیگیری مصوبات، نظارت به عنوان شورای نمونه شهرستان شبستر انتخاب شده است.

در پایان این نشست از تلاش های اصحاب رسانه شهرستان شبستر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ایلخانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.