کد خبر : 162398
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آگوست 2020 - 19:43

شهردار شبستر عنوان کرد:

احداث چهار بوستان محلی در دستور کار شهرداری/ صدور بیش از ۲۰۰ پروانه ساختمانی

احداث چهار بوستان محلی در دستور کار شهرداری/ صدور بیش از ۲۰۰ پروانه ساختمانی

شهردار شبسترگفت:بیش از ۲۰۰ پروانه ساختمانی در سال گذشته صادر شده و چندین پروژه عمرانی در نقاط مختلف شبستر اجرا شده است.

به گزارش شبستر نیوز، سید باقر موسویان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان شبستر که ظهر امروز امروز با محوریت ارائه عملکرد مدیریت شهری شبستر برگزار شد، با اشاره به مشکلات مالی اکثر شهرداری ها و هزینه های جاری،اظهار داشت: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها از مهمترین دغدغه هایی مجموعه مدیریت شهری است و خوشبختانه شهرداری شبستر در دو سال گذشته با مدیریت هزینه ها، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، رونق بخشیدن به ساخت و ساز توانسته بودجه خود را در عرض دوسال بیش از دو و نیم برابر افزایش دهد.
موسویان افزود : بیش از ۲۰۰ پروانه ساختمانی در سال گذشته صادر شده و چندین پروژه عمرانی در نقاط مختلف شبستر اجرا شده است.
شهردار شبستر گفت : در سال ۹۹ شهرداری شبستر بیش از ۳ میلیارد تومان برای آسفالت معابر عمومی هزینه خواهد نمود و احداث چهار بوستان محلی هم اکنون در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
شهردار شبستر افزود: در راستای بازگشایی و تعریض خیابان گلشن راز با مصالحه مجموعه شهرداری و اداره آموزش و پرورش که یکی از مکان های آموزشی در این خیابان واقع شده بود بخشی از خیابان گلشن راز تعریض خواهد شد.
شهردار شبستر اظهار داشت : ساماندهی مسیل های شرقی و غربی شبستر، سنگ فرش برخی معابر، بازنگری بافت تاریخی شهر، کاشت ۱۶ هزار نهال و تجهیز به سیستم آبیاری قطره ای در پارک میشو، تجهیز برخی بلوار ها به سیستم آبیاری قطره ای، ساماندهی گلخانه شهرداری و خودکفایی در تولید گل، افزایش سرانه فضای سبز شبستر بیش از استاندارد های شهری، سرمایه گذاری در حمام های تاریخی دوقلو احمدی و دانشوری برای جذب گردشگر، تبدیل کشتارگاه شبستر از سنتی به نیمه صنعتی با اعتبار یک میلیارد تومان، ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری در راستای تکریم ارباب رجوع بخشی از کارهای انجام شده طی سال های گذشته است .
موسویان شهردار شبستر گفت: شهرداری شبستر به عنوان پایلوت در حوزه GIS انتخاب شده است و کلیه پرونده های ساختمانی اسکن و در سیستم GIS وارد شده و به زودی شاهد GIS محور شدن شهرداری شبستر خواهیم بود .
وی افزود : درجه شهرداری شبستر از ۶ به ۷ ارتقاء یافته و همچنین طرح هادی شبستر با پیگیری های فراوان بعد از ۱۲ سال به تصویب رسید و ابلاغ شد.
شهردار شبستر سال ۹۹ را سال عمران و آبادانی شبستر دانست و اظهار داشت : امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت شهری بودجه شهرداری شبستر ۳۰ میلیارد تومان محقق شود.
وی افزود: طرح هادی شبستر ظرفیت و فرصت بزرگی برای شهر ایجاد کرده و مجموعه مدیریت شهری در سال های آتی خواهد توانست با رونق ساخت و ساز و درآمد زایی بیش از پیش در عمران و آبادانی شبستر فعالیت کند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.