کد خبر : 162349
تاریخ انتشار : شنبه 8 آگوست 2020 - 13:06

شهردار خامنه:

۱۵ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهر خامنه به بهره‌برداری رسید

۱۵ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهر خامنه به بهره‌برداری رسید

شهردار خامنه گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت تعداد ۷ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش شبسترنیوز، حمید نیکورای در مراسم افتتاح این طرح ها، افزود: این طرح ها شامل بوستان مفاخر، سیستم پایش تصویری و دوربین های امنیتی سطح شهر، پیاده رو سازی به صورت سنگ فرش و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری است که با حضور مقامات شهرستانی افتتاح و در اختیار اهالی این شهر تاریخی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری خامنه برای خدمات رسانی بهینه به مردم، اظهار داشت: بر همین اساس طی سالجاری نهضتی آسفالت ریزی این شهر با سرعت پیش رفته و در حال حاضر ۹۵ درصد خیابان ها و معابر شهری آسفال شده است و هیچ معبر خاکی در این شهر وجود ندارد.

نیکورای همچنین از کلنگ زنی پروژه احداث خیابان ورزش از پروژه های شهرداری خامنه در سال ۹۹ خبر داد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شهرداری و اعضای شورای اسلامی خامنه، افزود: علی رغم کمبود منابع مالی و درآمدی شهرداری ها، خوشبختانه تلاش های مناسبی در راستای عمران و آبادانی شهر توسط شهرداری خامنه صورت گرفته است.

حسن مستفید از شهر خامنه به عنوان نگینی درخشان در شهرستان شبستر و آذربایجان شرقی یاد و ابراز امیدواری کرد حرکت به سوی عمران و آبادانی شهر در سایه تلاش و کوشش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همچنان تداوم یابد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز زحمات و تلاش های شهرداری و اعضای شورای اسلامی خامنه در راستای عمران و آبادانی شهر را قابل ستایش خواند و گفت: این تلاش ها جهت اجرای پروژه های مختلف عمرانی آن هم با منابع مالی و درآمدی اندک ستودنی است.

منصور طالب پور از شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اصلی در مسیر حرکت به سوی عمران و آبادانی شهرها یاد کرد و افزود: از شهرداری ها انتظار می رود تا با تمام توان جهت رونق و آبادانی شهرها و ارائه خدمات درخور به شهروندان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برخورداری شهر خامنه از چهره های فاخر و برجسته بسیار در زمینه های مختلف، شهری مبارز، ادیب و صاحب معرفت است، افزود: از آنجا که شهر خامنه زادگاه پدری مقام رهبری می باشد از جایگاه ویژه ای در سطح شهرستان، استان و حتی کشور برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.