کد خبر : 162272
تاریخ انتشار : جمعه 24 جولای 2020 - 18:45

فرمانده سپاه شبستر خبرداد:

اجرای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در شهرستان شبستر

اجرای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در شهرستان شبستر

فرمانده سپاه شهرستان شبستر از اجرای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله غدیر، محرم و صفر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان در گفت‌وگو با خبرنگار شبسترنیوز اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسیج جزو اقشاری بود که در خط مقدم مقابله با این ویروس ایستاد و علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و نیز تشکیل کارگا‌ه‌های تولید ماسک، کمک‌های مومنانه خود را در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع کرد.

وی با بیان اینکه مرحله جدید کمک مومنانه بسیج، همزمان با عید قربان آغاز می‌شود، ابراز کرد: این طرح در سه فاز اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه رمز مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک مومنانه ” لبیک یا مولا علی ابن ابیطالب (ع) ” انتخاب شده است، گفت: این رزمایش در سه بازه زمانی دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

وی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خویش بر لزوم کمک مومنانه تاکید داشته‌اند،تصریح کرد: تا زمانی که کرونا ریشه‌کن نشده، باید این رویه کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌‌دیده از کرونا تداوم پیدا کند.

فرمانده سپاه شبستر در پایان با تقدیر از مشارکت رسانه‌ها در ثبت و اطلاع رسانی رخداد‌های زیبای کمک مومنانه و همدلی مردم ابراز کرد: انتشار هر چه بیشتر این رویداد‌ها عامل افزایش انگیزه و ترغیب نیکوکاران به مشارکت بیشتر در کمک مومنانه می شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.