کد خبر : 162242
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 جولای 2020 - 9:17

به همت حوزه کوثر سپاه شبستر صورت گرفت:

اهدای گل و محصولات فرهنگی به بانوان در شبستر

اهدای گل و محصولات فرهنگی به بانوان در شبستر

مسئول بسیج جامعه زنان شبستر هدف از اجرای این برنامه فرهنگی را که در بازار عمومی این شهرستان برگزار شد، جذب بانوان محجبه برای فعالیت در عرصه فضای مجازی پیرامون مسائل مربوط به حجاب و عفاف عنوان کرد.

به گزارش شبسترنیوز، حسینی افزود: همزمان با اهدای شاخه گل و محصولات فرهنگی ،کانال تلگرامی «آرامش» را به بانوان نیز معرفی کردیم تا از محتوی غنی و اصیل فرهنگی این کانال در خصوص مسائل مربوط به بانوان است استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که یکی از عوامل مهم در تشکیل و استحکام خانواده رعایت حجاب است. چراکه اگر در جامعه حجاب کاملا رعایت شود جوانان با ازدواج به تشکیل خانواده تمایل پیدا می‌کنند و خانواده‌های تشکیل شده نیز ثبات و استحکام بیشتری خواهند داشت.

حسینی ادامه داد: با مستحکم شدن خانواده، بانوان از محبت و حمایت روحی و عاطفی همسران خود برخوردار خواهند شد و زندگی توام با عشق و عاطفه خواهند داشت ولی اگر بدحجابی و بی‌حجابی و خودنمایی به طور تحریک کننده در جامعه رواج پیدا کند نه تنها جوانان با ازدواج به تشکیل خانواده تن نخواهند داد، بلکه خانواده‌های تشکیل شده متزلزل خواهد شد.

وی اظهارداشت: در نتیجه ترویج بی حجابی و حیازدایی کانون گرم خانواده به سردی می‎گراید و محبت در خانواده جای خود را به تنفر خواهد داد، بنابراین، در پرتو رعایت حجاب اسلامی است که نهاد خانواده شکل می گیرد و درخشش و بالندگی و استحکام لازم را پیدا می کند.

انتهای پیام/.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.