کد خبر : 162185
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 جولای 2020 - 9:09

رئیس دادگستری شبستر:

۸۷ درصد ابلاغ های دادگستری شبستر به شکل الکترونیکی بررسی می‌شود

۸۷ درصد ابلاغ های دادگستری شبستر به شکل الکترونیکی بررسی می‌شود

رئیس دادگستری شبستر گفت: میانگین هر پرونده از ورود تا خروج به سیستم دادگستری ۴۱ روز کاری زمان می برد و در سال گذشته ۸۷ درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

حسین فتاحی رئیس دادگستری شهرستان شبستر در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت:دکتر بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی کشور اقدامات ارزنده ای در بنای این قوه از خود نشان داد.

وی افزود: شورای پیشگیری وقوع جرم دادگستری شهرستان در طول سال بیش از ۱۰ جلسه برگزار کرده و در خصوص مسائل زیست محیطی ، ساخت و ساز های غیر مجاز ، راهنمایی و رانندگی مسائل را بررسی کرده است .

رئیس دادگستری شهرستان شبستر ابراز کرد: شهرداری های منطقه در خصوص برگزاری مزایده ها و مناقصه ها دقت لازم داشته باشند تا حقی از بیت المال ضایع نشود .

وی ادامه داد: احکام دادگاه ها همانند قانون باید اجرایی شود و اجرای احکام توسط دستگاه ها لازم اجرا است .

رئیس دادگستری شهرستان شبستر یادآور شد: تعداد ۱۸۸۷۳ پرونده محتومه و کل پرونده های در جریان ۱۵۴۲ فقره در بخش مرکزی شبستر و میانگین هر پرونده از ورود تا خروج به سیستم دادگستری ۴۱ روز کاری زمان می برد و در سال گذشته ۸۷ درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

فتاحی در پایان گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رتبه اول در استان آذربایجان شرقی را در صدور سند مالکیت روستایی و اراضی کشاورزی و ساحلی را در سال گذشته کسب کرده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمدعلی شنبه , 4 جولای 2020 - 23:25

۱٫ اینکه شما یک پرونده توقیف موتور را که یک روز حل میشود یا یک پرونده حصر وراثت که چهل روز حل میشو را بایک پرونده ملک بیش از یک سال زمان میبرد ججمع بسته و میانگین ببندید درست نیست.قاضی یک بار پرونده را نگاه می کند اما سه ماه دیگر دستور کارشناسی میدهد! آنهم برای کاری که بایک استعلام درست میشود. چرا استعلام نمیگیرد یا اگر برای میخواهد برای قشر مظلوم کارشناسان درآمد زایی کند چرا همان اول این کار را نمیکند و سه ماه دیگر دستور میدهد؟
۲٫ میتوان انواع مختصات جغرافیایی را به هم تبدیل کرد . کافیست در اینترنت تبدیل مختصات جغرافیایی را سرچ کنید. پس چرا اراضی ای را که یک بار مهندس برده ایم مختصات gps آن را برداشته است یک بار دیگر باید ببریم مختصات شمیم را بردارد؟
آیا قوه قضائیه سید مظلومان نه به فکر قشر مظلوم زباله گرد ها – پشت بام خواب ها و … بلکه پر کردن جیب قشر مظلوم مهندسین است؟