کد خبر : 162179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 جولای 2020 - 8:50

دستگیری سارقین منزل و اماکن خصوصی با۱۵فقره سرقت در شبستر+فیلم

دستگیری سارقین منزل و اماکن خصوصی با۱۵فقره سرقت در شبستر+فیلم

فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری سارقین منزل و اماکن خصوصی با۱۵فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارشس شبسترنیوز،  سرهنگ سیدلطیف حسینی  اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

حسینی افزود؛ پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی،ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی دو باند سارقین را که در شهرستان فعالیت داشتند شدند و پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ۸نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر افزود:متهمین در تحقیقات و بازجویی های پلیسی تاکنون به ۱۵فقره سرقت منزل،اماکن خصوصی،ساختمان نیمه کاره و خودرو در سطح این شهرستان اقرار کردند.

وی همچنین اظهار داشت:در بازدید از محل اختفای متهمین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از قبیل موتور اب،موتور برق،قطعات خودرو،دستگاه های حفاری به ارزش ۲میلیارد ریال کشف شدو متهمین نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سید لطیف حسینی در خاتمه با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی،هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهم ترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار میروند،از شهروندان خواست:درصورت شناسایی و یا مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی انان پرسه میزنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰اعلام دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.